Corsa Tuner Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Bytt den grove lufteslangen på toppdekselet hvertfall. Helt sikker på du blir kvitt lyden i bakstilling nå, lyden du beskrev er diffbrems klyping;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Bytt den grove lufteslangen på toppdekselet hvertfall. Helt sikker på du blir kvitt lyden i bakstilling nå, lyden du beskrev er diffbrems klyping;) Håper det jeg også:) Hadde blitt bra om jeg fikk birt alle ulyder nå altså;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-MV6 Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Bare et forslag... Ta å dekk til kammen og hele sulamitten godt med plast vist du skal bore, alla grønn operasjonsduk med kun et lite hull til bor. Og evt legg noen små magneter rundt hullet. Siter Omega MV6 Rekord 2000 Berlina Ascona c cc 1,6 Rekord 2.2i CD solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Bare et forslag... Ta å dekk til kammen og hele sulamitten godt med plast vist du skal bore, alla grønn operasjonsduk med kun et lite hull til bor. Og evt legg noen små magneter rundt hullet. Ja har tenkt til å legge en slags plastikk der ja! Var innom opel i dag å lurte på om de hadde noen gode forslag til å få den ut, men den eneste muligheten var å borre... Så får se om jeg får gjort det i morgen eller når det nå blir. Får uansett ikke en ny skrue før på mandag! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hvor bestilte du xenon lysa? Skal ha 3 kit jeg, fjernlys, nærlus og grøftelys hehe. Den orginale strøm kontakten, den store skal fortsatt være der den er? Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hvor bestilte du xenon lysa?Skal ha 3 kit jeg, fjernlys, nærlus og grøftelys hehe. Den orginale strøm kontakten, den store skal fortsatt være der den er? Jeg bestilte på http://www.norvatio.no! Bra kit det virker det som :) Ja hvis jeg forstår deg rett at det er den kontakta som går inn på sokkelen til pæra, så skal den være der. Den skal brukes til bryter for xenon lysa. Tenkte litt på å ha xenon i grøftelys jeg også... Men får ta det senere, teste med xenon look først :P Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Jeg bestilte på http://www.norvatio.no! Bra kit det virker det som :) Ja hvis jeg forstår deg rett at det er den kontakta som går inn på sokkelen til pæra, så skal den være der. Den skal brukes til bryter for xenon lysa. Tenkte litt på å ha xenon i grøftelys jeg også... Men får ta det senere, teste med xenon look først :P Hva gir du for xenon setta der ferdig levert? Regner med det er dyrt å kjøpe dette i norge. Selv handler jeg bare via ebay og ga 344.- for et H3 sett ferdig levert i postkassa. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Var tilbud da jeg kjøpte mine, men var noe kødd med Pay pal accounten min så måtte kjøpe via oppkrav. Var vel 800 kr for H7 og 750 for D2S tror jeg. Ble rundt 150 kr i frakt + oppkravsgebyr.... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Da har det skjedd litt saker og ting her. Skruen som hadde knekt er borret ut, men det ble for stort hull til at det var mulig å gjenge den opp igjen. Så nå står hullet til herding fult av kjemisk metall, som skal få stå til torsdagen. Da skal hullet gjenges opp igjen, og så får vi se hvordan den er når jeg får satt på toppdekselet igjen :) Og etter planen kommer det til å bli gjort en del i helga med den, hvis delene jeg har bestilt har kommet. Mulig jeg kan begynne å polere den også... Vi for se :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Nice! Men du? Når du fiksa kjørecomputeren, måtte du av med rattet da? jeg har ikke peiling på annlegg til bil, og du som har så goood peiling på det vet vell ikke om en veileder til meg vel? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 av med rattet ??for og?? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Står egentlig i Haynes boka at du må ha av rattet når du skal ha ut speedometeret, men jeg klarte i alle fall å unngå det! Det eneste du egentlig må ha av er den plastikk "kappa" som sitter rundt rattstammen. Det er den kappa det er litt vanskelig å få av hvis du ikke har av rattet. Men klarer du å bruke en flattrekker i mellom ratt og den kappa, skal du klare å skru opp de skruene som holder kappa på plass! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 haha den som tar av rattet har driti seg ut hehe :) holder med og ta av rattdekselet ja, og de 2 luft dekslene , for og komme til resten av skruene Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 I alle fall mye mer jobb å ta av rattet:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hehe, ja, er vell en viss fare for å løse ut airbagen og da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg