Gå til innhold

Gomega's Omega B

Ranger emnet


gomega

Anbefalte innlegg

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare et forslag... Ta å dekk til kammen og hele sulamitten godt med plast vist du skal bore, alla grønn operasjonsduk med kun et lite hull til bor. Og evt legg noen små magneter rundt hullet.

 

Ja har tenkt til å legge en slags plastikk der ja! Var innom opel i dag å lurte på om de hadde noen gode forslag til å få den ut, men den eneste muligheten var å borre... Så får se om jeg får gjort det i morgen eller når det nå blir. Får uansett ikke en ny skrue før på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestilte du xenon lysa?

Skal ha 3 kit jeg, fjernlys, nærlus og grøftelys hehe.

 

Den orginale strøm kontakten, den store skal fortsatt være der den er?

 

Jeg bestilte på http://www.norvatio.no! Bra kit det virker det som :) Ja hvis jeg forstår deg rett at det er den kontakta som går inn på sokkelen til pæra, så skal den være der. Den skal brukes til bryter for xenon lysa. Tenkte litt på å ha xenon i grøftelys jeg også... Men får ta det senere, teste med xenon look først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte på http://www.norvatio.no! Bra kit det virker det som :) Ja hvis jeg forstår deg rett at det er den kontakta som går inn på sokkelen til pæra, så skal den være der. Den skal brukes til bryter for xenon lysa. Tenkte litt på å ha xenon i grøftelys jeg også... Men får ta det senere, teste med xenon look først :P

 

Hva gir du for xenon setta der ferdig levert?

 

Regner med det er dyrt å kjøpe dette i norge.

Selv handler jeg bare via ebay og ga 344.- for et H3 sett ferdig levert i postkassa.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har det skjedd litt saker og ting her. Skruen som hadde knekt er borret ut, men det ble for stort hull til at det var mulig å gjenge den opp igjen. Så nå står hullet til herding fult av kjemisk metall, som skal få stå til torsdagen. Da skal hullet gjenges opp igjen, og så får vi se hvordan den er når jeg får satt på toppdekselet igjen :) Og etter planen kommer det til å bli gjort en del i helga med den, hvis delene jeg har bestilt har kommet. Mulig jeg kan begynne å polere den også... Vi for se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står egentlig i Haynes boka at du må ha av rattet når du skal ha ut speedometeret, men jeg klarte i alle fall å unngå det! Det eneste du egentlig må ha av er den plastikk "kappa" som sitter rundt rattstammen. Det er den kappa det er litt vanskelig å få av hvis du ikke har av rattet. Men klarer du å bruke en flattrekker i mellom ratt og den kappa, skal du klare å skru opp de skruene som holder kappa på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår