Gå til innhold

Er denne fronten fin?

Ranger emnet

Suveren

Anbefalte innlegg

Originally posted by Suveren

jau men det e det eneste bildet jeg finner..så det kan jo hende at med en annen lyssetting og annen vinkel blir det helt jævli..Men har du noen bilder av din bil med den fronten eller? SÅ blir jeg kanskje klokere?

jeg kan sende deg rundt 20 bilder på mail med biler med den fangeren i forskjellige farger.

bare sende meg mailadr på pm eller her

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

men klarer ikke designerne hos Kerscher bedre å skille Audi-linjer fra BMW-linjer

hmm.. den fangern er jo en orginal en fra E46 M3 da.. så det du sier er vel da at BMW har stjelt formen.. og ikke Kersher? Kerscher har tilpasset sånn at E46 formen passer til E36...

Så hvorfor han ikke skal da montere en BMW inspirert Fanger..

Men ser jo hva du vil fram til.. det med audi inspirerte greiene.. Men nå synes nå jeg alle bilene bruker det "RS" looken. på fangerne sine..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

hmm.. den fangern er jo en orginal en fra E46 M3 da.. så det du sier er vel da at BMW har stjelt formen.. og ikke Kersher? Kerscher har tilpasset sånn at E46 formen passer til E36...

Så hvorfor han ikke skal da montere en BMW inspirert Fanger..

Men ser jo hva du vil fram til.. det med audi inspirerte greiene.. Men nå synes nå jeg alle bilene bruker det "RS" looken. på fangerne sine..

M3 har IKKE den støtfangeren!

Jeg nekter å tro det! :mad:

Neida, jeg ser det nok.

Den valgte fargen er praktisk talt RS-blå, det gjør vel sitt til å forsterke inntrykket at man har med et Audi-plagiat å gjøre, og i tillegg gjør det slanke designet på E36 så at snutra fremheves mer enn på den feite dundra E46, hvilket som forsterker inntrykket ytterligere. Det er nok snakk om et synsbedrag som er ute å rusler for min del.

Men denne innrømmelsen endrer ikke min dom: støtfangeren ser jævlig røten ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante da virkelig ikke at RS-blå egentlig var lilla:op

Min mening om fangeren er at den ikke helt passer på E36.

Den ser litt for stor og rund ut, men har du store felger 18"/19"

og evt M3 sideskjørt hjelper dette godt på helhetsbildet.

På en standard E36 vil den ikke se ut som den er en del av bilen, men noe påklistret. Den originale M3 fronten til E36 syns jeg ser bedre ut. Men det er meg, og jeg har jo ikke peiling på styling i følge mange her på forumet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 har IKKE den støtfangeren!

Jeg nekter å tro det! :mad:

Neida, jeg ser det nok.

Den valgte fargen er praktisk talt RS-blå, det gjør vel sitt til å forsterke inntrykket at man har med et Audi-plagiat å gjøre, og i tillegg gjør det slanke designet på E36 så at snutra fremheves mer enn på den feite dundra E46, hvilket som forsterker inntrykket ytterligere. Det er nok snakk om et synsbedrag som er ute å rusler for min del.

Men denne innrømmelsen endrer ikke min dom: støtfangeren ser jævlig røten ut.

du prater sterkt til å være slik uviten...du har tydlighvis null peiling i det hele tatt.jeg har en e46m3 org fanger i garasjen og en kerscher fanger og forfra ser de nesten identiske ut.kanskje et optisk bedrag men dog tilfelle.

du bør sjekke øynene dine eller besette deg med mer kunnskap skal du uttale deg.

ps:sjekk avataren min!!!der har du fangeren til e46m3 m/acs leppe.

kerscher http://home.online.no/~m-myhra/artimages/jetta029.jpg

org e46m3 http://home.online.no/~m-myhra/artimages/800x600bmw_m3_gull.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så ditt snitt til å irettesette meg nå, kas?

Hadde det bare ikke vært for at vi diskuterer støtfangere, hadde jeg kanskje blitt arg på deg.

Jeg har aldri forstått hensikten med å ha "peiling" på støtfangere, så jeg innrømmer gjerne at støtfangere ikke er min sterke side.

Forresten går det frem av mitt forrige innlegg at øynene har spilt meg et lite puss. Men det så du kanskje ikke.

Ja, jeg ser nå, dvs. i sted, at støtfangeren er nesten identisk med den på M3.

Skjønner du den nye versjonen bedre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

Jeg ante da virkelig ikke at RS-blå egentlig var lilla:op

Min mening om fangeren er at den ikke helt passer på E36.

Den ser litt for stor og rund ut, men har du store felger 18"/19"

og evt M3 sideskjørt hjelper dette godt på helhetsbildet.

På en standard E36 vil den ikke se ut som den er en del av bilen, men noe påklistret. Den originale M3 fronten til E36 syns jeg ser bedre ut. Men det er meg, og jeg har jo ikke peiling på styling i følge mange her på forumet :D

Påstår du at jeg er fargeblind, kanskje? :mad:

Uansett er det mye RS-blått i fargen.

Forøvrig helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så ditt snitt til å irettesette meg nå, kas?

Hadde det bare ikke vært for at vi diskuterer støtfangere, hadde jeg kanskje blitt arg på deg.

Jeg har aldri forstått hensikten med å ha "peiling" på støtfangere, så jeg innrømmer gjerne at støtfangere ikke er min sterke side.

Forresten går det frem av mitt forrige innlegg at øynene har spilt meg et lite puss. Men det så du kanskje ikke.

Ja, jeg ser nå, dvs. i sted, at støtfangeren er nesten identisk med den på M3.

Skjønner du den nye versjonen bedre? ;)

du trenger ikke bli arg på meg.jeg bare nevner hva jeg vet siden jeg har jobbet med slike støtfangere i nesten 10 år og da husker man detaljer godt.no hard feelings?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstår du at jeg er fargeblind, kanskje? :mad:

Uansett er det mye RS-blått i fargen.

Forøvrig helt enig.

du har aldeles rett "otto"

det er ikke audis nogaro blå.som til daglig blir kalt rs blå,men den orginale rs-blå fargen maritimblau fra porsche`s rs modeller fra 70 tallet.dvs:rs blå

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider