Mysemannen Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Hei E ikkje allviten om temaet, men vurdere kjøp av følgende bil: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13240327&sid=xz10cabZB9sT008326&WT.svl=tabs Får kanskje prute ned et par laken frå 27 000,- Noge eg må passa meg for og tips når eg prøvekjøre? Takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 GL-grill på en orginalt tic-bil kan bety en kollisjon en gang i tiden... B230ET med 300 000 på tellere'n kan nok være inne i sine aller siste år...så ikke skru noe på ladetrykket. Hold den orginal...og skal du trimme så burde du bytte råder, eller gå til innkjøp av en 1989 el nyere blokk. sjekk at OD-enheten funker fint og ikke slurer. rust bak hver hjulkasse i bagasjerommet Rust i gulv rundt støtte-struktur som jekkefester etz Vått teppe på gulvet på fører side er mest sansynlig varme-apparatkrana som lekker kjøleveske. Tankmåler-problemet som MANGE 740'er har...Virker i ny og ne. Ellers er det vel det vanlige... Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Takke for svar, Prøvekjøre idag me det du har sagt i bakhåve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Sjekk også for rust bakerst på rammevangene. Vanlig 740 syke. Mens du er under, sjekk om det lekker olje fra "dreneringshullet" på clutchuset. Vanlig at bakre simring går på disse motorene slik at det kommer noen dråper ut der. Ditto for bunnpanna. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Bilen va allerede solgt, i går. Case closed :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg