Tuningpower Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Hei!! har en kadett c jeg skal bygge om til 2.4 og så lurte jeg på om noen vet om det er samme bremse calipere på 2.0 og 2.4? fordi jeg har sett en fyr som har 2.2i skiver og 2.0i bremse calipere fra omega A på kadetten sin.. så da lurer jeg på om jeg kan bruke mine 2.4 calipere med 2.2i skiver på Kadetten!? trenger svar kjapt!!:) Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 hva med å bruke hjemmesiden til mekonomen til å fine det ut ? sjekk opp begge bilene og se om de har samme delnr på caliperene, er ikke verre en det ser du. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 2.0i omega etter 89 skal i følge delekattalogen til mekonomen ha samme caliper som 2.4 omega. Er kun 2.6 - 3.0 24v som har de store bremsene (289X28) Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 ja så det!!;) takk for hjelpen!!;) får bare kjøpe 2.2i bremseskiver og prøve!!:P om det ikke passer så må jeg skaffe meg 2.2i calipere uansett! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg