Gå til innhold

spørsmål ang. sivilen

Ranger emnet

nazComm

Anbefalte innlegg

ok her e det som skjedde..

eg ligger å durer i ca 100 i 90 sonen.. har en Golf liggende bak meg..

så på en strekke kommer en eller an slags svart bil og suser forbi meg i en helvetes fart, "OK" tenker eg "skal vi se kor for han kjører"...

-nå befinner vi oss i en slakk sving- så gasser eg på og kommer opp til "sett inn høy fart her", men ser jo at han bare forsvinner alikavel så eg slipper gassen...

samtidi som eg gasser på så kommer en tredje bil.. og legger seg bak golfen i svingen.. og når eg slipper gassen så e det full blålys og greier... SIVILEN:S:S Men han kjører jo såklart etter han som hadde 200 forbi meg.. og så lurer eg på... mister eg lappen til uken nå?

98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil)

82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt)

67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc

X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt

X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno å være redd for! Jeg var utsatt for det samme en gang, nemlig at sivilen målte en bil, men jeg kom i hundreoghelvete forbi:) Da begynte de å måle meg isteden, mens the lucky bastard de egentlig holdt på å måle, slapp unna, fordi jeg kjørte fortere:)

mvh oddi

som ble 7800 kr fattigere, og en erfaring rikere på episoden

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres jo beroligende ut det da:) får håpe på det beste da:P e ikke noe ant å gjøre egentli. men er fortsatt livredd for å miste lappen da:P eg hadde jo aldri gassa på til 160 hvis eg ikke hadde blitt forbikjørt liksom:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke ble stoppa så ble du jo ikke stoppa. Men du innrømmer jo her å ha kjørt 110 i 90-sonen og senere 160km/t...

Såvidt jeg vet teller ikke "juging" på bilforumet som noe rettslig avhør:) Jeg har ingen problemer med å si at jeg har kjørt i 200, med 5 i bilen og taket nede.. at det var voldsomt lurt har jeg ikke tenkt til å si, tvert imot:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bilen/du ikke ble stoppet så vet de jo ikke hvem som kjørte, med mindre du ringer og sier ifra...

men de kan vel ta kontakt og komme med påstander etter hvert kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bilen/du ikke ble stoppet så vet de jo ikke hvem som kjørte, med mindre du ringer og sier ifra...

Eller med mindre politiet er aktive på Bilforumet ;) Jeg tror de kunne funnet en og annen skattekiste hvis de gikk på jakt her inne...hehe...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Hahahahaha, Bergensere altså, de er ikke smarte ;)

Neida, går nok bra, Andre, så lenge de ikke stoppet deg, så er nok sjansen for å miste lappen veldig liten, vi får håpe på det beste! :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres jo beroligende ut det da:) får håpe på det beste da:P e ikke noe ant å gjøre egentli. men er fortsatt livredd for å miste lappen da:P eg hadde jo aldri gassa på til 160 hvis eg ikke hadde blitt forbikjørt liksom:P

Hvorfor skulle du gasse på, vis du blei forbikjørt? Idiotikjøring på det groveste. Er du så dum, at når noen kjører forbi deg, så gasser du på? Hadde jeg hatt mulighet, så hadde jeg tatt fra deg lappen.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gassa ikke på NÅR han kjørte forbi meg.. gjorde det ETTER han var komt forbi.. og mest av nysgjerrighet på kass fart han hadde liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider