Mr_Jelsa Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Noen som vet hvor i Norge jeg kan få tak i Super DTM 17" felger til 240?? Vet at de er på gummihuset i Sverige, men da må jeg jo til Sverige for å få hentet de.. kan bli litt upraktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Bcb har vel, er et sted i kongsberg som selger og, der kjøpte jeg mine. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Bcb har vel, er et sted i kongsberg som selger og, der kjøpte jeg mine. bygget ved siden av mekonomen på Rudsmoen? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 bygget ved siden av mekonomen på Rudsmoen? Jepp stemmer det, det heter så mye som Aabenraa fælglager. Tlf dit er: 32732030, tror han sender i hele landet. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Jelsa Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hvor mye ga du for dem der?? er det ikke rundt 1600 per stk`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Jelsa Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Vet du forresten hvor mye det er for disse felgene med dekk på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg