Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne meg lærlingeplass...

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Hei.. har nå holdt på i ca 2 år for å finne med lærlingeplass her i byen, harstad, men siden dette er helt umulig, er jeg nå ute etter å finne meg lærlingeplass andre steder i nordnorge. Helst ikke så langt unna harstad, da det garantert blir pendling til og fra. Vet dem trenger folk i alta, men vil ha flere plasser, i tilfelle det ikke blir aktuelt.

Har også fått innkallelse til førstegangstjensesten, noe jeg absolutt IKKE vil inn til. (gjør så å si alt for å slippe)!

Så om noen vet av noen som trenger lærling til LETTE kjøretøy i nord-norge, SKRIK UT!!

ps; har letet på nav.no/finn.no osv uten hell, men mange jobber går som regel via rykter osv. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg har prøvd.. Ihvertfall her i denna byen.. Enten får jeg til svar at dem ringer tilbake innen da og da, eller at dem ikke har muligheter til å ta inn lærlinger pga dem allerede har, eller ikke gidder.. :(

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg har prøvd.. Ihvertfall her i denna byen.. Enten får jeg til svar at dem ringer tilbake innen da og da, eller at dem ikke har muligheter til å ta inn lærlinger pga dem allerede har, eller ikke gidder.. :(

Hva med Narvik?, det er jo en knapp time unna

Og her i Bodø må det være noen som trenger lærlinger, jo tidligere du starter å søke jo enklere er det jo:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e jo ikke bare bilverksteder som du kan ta læretiden i...brannstasjoner, store bedrifter med mangen biler, et eksempel e BKK her i bergen, mener de har egne mekaniker lærlinger som tar servicer på den enorme haugen av biler de har:)

Hmm. det hadde jo igrunnen vært noe ja.. Alt jeg er ute etter, er jo lærling som bilmekaniker, lette kjøretøy..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. har nå holdt på i ca 2 år for å finne med lærlingeplass her i byen, harstad, men siden dette er helt umulig, er jeg nå ute etter å finne meg lærlingeplass andre steder i nordnorge. Helst ikke så langt unna harstad, da det garantert blir pendling til og fra. Vet dem trenger folk i alta, men vil ha flere plasser, i tilfelle det ikke blir aktuelt.

Har også fått innkallelse til førstegangstjensesten, noe jeg absolutt IKKE vil inn til. (gjør så å si alt for å slippe)!

Så om noen vet av noen som trenger lærling til LETTE kjøretøy i nord-norge, SKRIK UT!!

ps; har letet på nav.no/finn.no osv uten hell, men mange jobber går som regel via rykter osv. :)

Hva med lærlingetid i forsvaret?

Vet de tar inn lærlinger innen enkelte fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta læretiden i Forsvaret? Da slår du jo to fluer i et smekk, og får drive med noe du liker.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heimstad, Juristen: Lærlingetid i militæret er ikke noe jeg prioriterer først.. :p Militæret er noe jeg absolutt ikke vil inn i, gjør det meste for å slippe, så.. :p

kesol; Hvor på evenskjer? Hva på flyplassen? Er vel bare fly der? :b

saabaero, Har du noen spesifikke verksteder etc der?

Er rimelig desperat nå..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heimstad, Juristen: Lærlingetid i militæret er ikke noe jeg prioriterer først.. :p Militæret er noe jeg absolutt ikke vil inn i, gjør det meste for å slippe, så.. :p

kesol; Hvor på evenskjer? Hva på flyplassen? Er vel bare fly der? :b

saabaero, Har du noen spesifikke verksteder etc der?

Er rimelig desperat nå..

Hvorfor ikke?

Du slår jo to fluer i en smekk, og får gjøre det du liker å gjøre i militæret. Du slipper jo å ligge i telt hele uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heimstad, har igrunnen tenkt litt på det der, men siden jeg er den personen som garantert misliker militæret mest, er det igjen usannsynlig..

kesol, tar dem inn lærlinger der? Hva mener du med ETS? :s

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider