850GLE Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Hei Noen som har noe formening om hva en alu-aksel uten bremser, stag og div. til 240 er verdt? (uten sperre) Mvh geir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 HeiNoen som har noe formening om hva en alu-aksel uten bremser, stag og div. til 240 er verdt? (uten sperre) Mvh geir. Kommer ann på om den er basert på 1030 (vanlig) eller 1031 (uvanlig/GruppeA) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850GLE Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Kommer ann på om den er basert på 1030 (vanlig) eller 1031 (uvanlig/GruppeA) er nok mest sansynlig at det er en 1030. Har ikke kjennskap til utvendige forskjeller på 1030/31 alu aksler, og har ikke åpnet den enda. Den er plukket ifra en 79 eller 80 mod. 245. Mvh Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 1030 er den svakeste av di, 1031 har en tykkere stikkaksling har eg forstått, tåler noe mer juling... men har nå kjørt med begge sorter, merker ingen forskjell eg, klarer å knuse begge to like lett.. dette er da vanlige ikkje alu aksling. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Er vel 1030 når den kommer fra 79 eller 80 mod, 1031 aksler hadde vel ikke kommet på den tiden. Mener å huske at noen snakka om at på 1031 så var alt i alu, mens 1030 så var det bare huset som var i alu. Eller er det feil? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 1031 er kun huset som er i alu, men hylsene er i ett eller annet fly-materiale. Og de har negativ camber. Har kjøpt noen 1030 alu axlinger, har bealt 3000kr for de. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850GLE Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Mener å huske at noen snakka om at på 1031 så var alt i alu,mens 1030 så var det bare huset som var i alu. Eller er det feil? er iaf bare huset som er i alu her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Det er feil. har en 1031 alu-axel liggende her og det er kun huset som er i alu Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Da var det nok bare meg som huska feil, er det bare huset som er i alu på både 1030 og 1031 da? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 stemmer, men 1030 har rør i vanlig stål Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.