mariuskri Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg har en E-ton tornado dxl 50 ATV. på denne er det et eksteriør av plast og lurte på hvordan man får det beste resultatet av å lakkere det? hvordan er det med sprekker i lakken og om det sitter og tåler bøy i plastikken uten at det sprekker? Takk for svar:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 skal godt gjøres og få det til og sitte sjikkelig, du vil nok merke sprekkdannelser etter ei tid, men må ijallefall rubbe det godt opp før du lakkerer det. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 puss over all plastikken til den er glatt som en barnerumpe med 400 papir og så gå over med 600. når du lakker så bruk lakk som er ment for å bruke på plast så den tåler at plastikken bøyer og strekker seg. mopeden min er skjoldete og ser faen ikke ut fordi jeg brukte lakk som ikke var veldig egnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariuskri Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 ok da skal jeg prøve det;) takk for svar :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg