Gå til innhold

wallah's BMW 316i E46

Ranger emnet

wallah

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan justere rebound på det, altså hvor fort demperen går tilbake til utgangsposisjonen, så dette hjelper vel noe på stivheta vil jeg tro. :)

Nettsidene til koed funka ikke her akkurat nå, så finner ikke noe link, men er bare å gå inn på e46 -> nye deler -> tuning -> senkesett, så finner du det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er enda i Oslo på ferie, men har endel liggende klart når jeg kommer hjem, så da er det rett i skruinga! :)

Også fått tak i M bakfanger og M sideskjørt til en meget respektabel pris, så dette er og på vei nå :) Front kommer nærmere våren, ingenting blir satt på før da uansett..

19" felger er heller ikke langt unna nå, så nå begynner det og komme seg! :)

Kommer med bilder når jeg kommer hjem å ting kommer i hus..

1. post er forresten oppdatert med utstyrslista, om noen måtte interessere seg for det :)

Endret av wallah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :)

tenkt på og legge på solfilm?

Var synd du lakkerte listene dine, er sånne jeg trenger. da jeg har svarte i min bil. hehe.

Takk. :)

Ja skal til Sverige å få sota vinduene så snart det blir bart på veiene og jeg får sommerdekka på tenkte jeg.

Hadde du vært litt tidligere ute, så kunne vi kanskje gjort noe med de listene, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pris på 2500,- svenske for alle rutene, så er ikke ille pris i det hele tatt. :)

Har kun originalfronten for øyeblikket, grunnen til at jeg kjøpte bakfanger og sideskjørt nå var at jeg fikk veldig god pris på dette, var en på bimmers som har kjøpt det og kun prøvemontert, så solgte han igjen. Blir M3 front samt leppa under, regner meg jeg bestiller dette iløpet av mars/april, så det er klart til våren kommer.

Hvordan er det og bytte til short shift? Komplisert operasjon eller?

Hva slags planer har du for den nye BMW'en din da? Samme look som den forrige eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har fått en del ting ja:) alltid morro og være på posten og hente nye ting. hehe

Short skiften er ikke noe problem og bytte, kan sitte litt godt fast bare.

Jeg har funnet ut hvordan fanger og sånt jeg skal ha. og jeg skal lakkere bilen til sommeren. har en som skylder meg en lakkering så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har fått en del ting ja:) alltid morro og være på posten og hente nye ting. hehe

Short skiften er ikke noe problem og bytte, kan sitte litt godt fast bare.

Jeg har funnet ut hvordan fanger og sånt jeg skal ha. og jeg skal lakkere bilen til sommeren. har en som skylder meg en lakkering så:)

Okei, kanskje det man skulle investert i med tida! :)

Lakkering ja, det blir bra, litt kjedelig me sølv når alle andre har det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, kanskje det man skulle investert i med tida! :)

Lakkering ja, det blir bra, litt kjedelig me sølv når alle andre har det :p

Ja short shift koster jo ingen ting nesten heller, tror jeg betalte 250,- for min jeg. men 2500,- for soting av vinduene var jo meget billig. er nok ingen umulighet at jeg blir med på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider