Gå til innhold

wallah's BMW 316i E46

Ranger emnet

wallah

Anbefalte innlegg

Går enda og venter på endel deler, men har fått gjort noe allikevell skal dere se! :)

Lakkerte interiørlistene idag, ble meget så fornøyd med resultatet. 3 lag lakk + et lag klarlakk til slutt gjorde susen, bare håper på at de ikke blir stygge fort. Er ikke den dyreste lakken jeg har brukt heller når det skal sies.

Slik var de før:

02072008887.jpg

Og slik ble det nå:

02072008889.jpg

02072008888.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk en liten pakke idag, ikke noe veldig spennende, men må da oppdatere dere litt på hva som skjer. :)

Gikk stadig og irriterte meg over at alt jeg hadde i det oppbevaringsrommet under klima-anlegget datt ut hele tiden, så fikk tak i originalt rom med luke pent brukt.

Før:

08072008896.jpg

Etter:

08072008897.jpg

Litt småplukk må man bry seg om og :P

Får btw de nye vinterfelgene imorgen, kommer med bilder da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da har jeg omsider fått knødd meg til og hentet felgene, nesten så jeg gleder meg til vinteren nå :D

8x17 med ET 35 :)

Blir Nokian Hakka 4 dekk på tror jeg, med dimensjon 205/50-17.

Et par bilder:

10072008902.jpg

10072008901.jpg

10072008905.jpg

Så, hva tror folket? :D

Har også fått enten xenonkit eller nye CCFL ringer idag, men har ikke rukket å hente det ut, satser på og få ordnet det imorgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul de der :) Blir bra vettu. Kan ikke rulle på stålfelger sant ? Hehe.

Hvorfor ikke 225/45-17 da ? Det jeg kjører på vinter :)

Ja tror det blir bra. Nei du så jo de jeg hadde forrige vinter, hehe :)

Hadde ikke så veldig lyst på så veldig mye bredde på vinterdekka med tanke på sporing osv. Kjører du piggfritt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort noe idag og skal dere se! :)

Xenonkit i grøftelysa og nye hvite CCFL ringer. Var vanskelig og få bra bilder, siden det er sol ute, og inne i parkeringshuset ble det alt for mørkt.

Men endelig er jeg 100% fornøyd, som jeg ikke var med de blåe ringene. :)

11072008906.jpg

Litt forskjell ja.

12072008928.jpg

Xenon og CCFL.

12072008929.jpg

Så, hva synes dere? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det blir bra. Nei du så jo de jeg hadde forrige vinter, hehe :)

Hadde ikke så veldig lyst på så veldig mye bredde på vinterdekka med tanke på sporing osv. Kjører du piggfritt eller?

Kjører med piggdekk jeg. For ofte is oppe i fjellet her til å kjøre piggfritt syns jeg. Synes ikke der er noe sporing med vinterdekkene mine på.

Ble forresten veldig mye bedre med hvite ccfl ringer og xenon i tåkelysa. 6000 kelvin ?

>[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod

>[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod

>[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen

>[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt

>[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med piggdekk jeg. For ofte is oppe i fjellet her til å kjøre piggfritt syns jeg. Synes ikke der er noe sporing med vinterdekkene mine på.

Ble forresten veldig mye bedre med hvite ccfl ringer og xenon i tåkelysa. 6000 kelvin ?

Okei, ja piggfritt er ikke noe jeg vil bevege meg ut på, fungerer jo sikkert bra på snø, men er jo mer is og dritt på vinteren her oppe vettu. :)

Ja ble mye bedre, de andre ble alt for blå. Stemmer, 6000 kelvin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pene lykter! Både grøft og front.

Festet du CCFL ringene med lim, eller? Kunne du lagt ut en link til hvor du kjøpte de? Det er jo 1000 forskjellige på ebay...

Hvor mye betalte du? inklusiv frakt og toll?

Takk! :D

Ja, de klipsene som følger med er ikke noe bra patent synes jeg i allefall. Brukte en klips i overkant av ringen, også limte jeg med blank tec 7 rundt hele ringen. :)

Betalte 320kr mener jeg det var inkl frakt, null toll.

Sender deg en PM med link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...