Villing Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Vurdere å kjøpe meg nytt objektiv til mitt Nikon D40 kamera. Noen som har noe å anbefale, tar mest bilder av biler som står i ro, syntes vidvinkel er tøft. Prisen må ikke være sky høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 jeg har DETTE (bare til canon) og er kjempe fornøyd! Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 jeg har DETTE (bare til canon) og er kjempe fornøyd! Finnes det noe lignende til Nikon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Finnes det noe lignende til Nikon? det jeg linka til er til Nikon ;) hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 det jeg linka til er til Nikon ;) hehe Hehe, sorry :P Takk for det, var jo ganske kurant pris også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hehe, sorry :P Takk for det, var jo ganske kurant pris også :) no problemo;) er finfin pris ja:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cbp- Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 no problemo;) er finfin pris ja:) Eller kjøp den brukt for kr 2500,- http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=90795 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Eller kjøp den brukt for kr 2500,- http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=90795 Det må nesten vurderes, har desverre ikke penger for øyeblikket :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg