Tenidox Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 :helpme: Jeg går med tanker om og bygge om fronten på Audi 80'en min, fra B3 til B4, men etter en lite spørre runde hos venner og bekjente så begynner jeg og få mine tvil. :angry: Har lest gjennom forumet her, og har ikke funnet den informasjonen jeg "trengte".Det jeg har fått høre er, for å "skifte" ut B3 front med en B4, så må jeg bytte ut hele Front Seksjonen (Venstre, Midtre og høyre del.) pga ikke lik panser lås på B3 Panser og B4 panser. Lykter, støtfanger og skjermer må også byttes.Skjermen måtte visst nok byttes pga B4'en var 2-3cm større i fronten. Så hvis det er noen som kunne gitt meg noen hjelpende ord og bekrefte for meg hva som må til for og "skifte" ut B3 fronten,så ville det hjulpet meg veldig mye på "rett vei" :D Bilder av fronten slik den ser ut pr dags dato : Sett fra Venstre : Sett fra Høyre : Siter '88 mod 240 2.3 GL (Prosjek bil.) '97 mod V70 Hverdagsbrukis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80avant Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 front seksjonen og panser holder, trenger ikke og bytte skjermer, er litt usikker på lyktene!! Siter Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 trenger ikke å bytte lyktene heller,jeg bruker b3 lykter etter ombygging til b4 Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 trenger ikke å bytte lyktene heller,jeg bruker b3 lykter etter ombygging til b4 Nåja du smadrer lyktene når du smeller ned panseret så er ikke å anbefale, altså med mindere panseret går 2cm lengere fram en skjermene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 nei du gjør ikke det,da hadde nok jeg hatt et stort forbruk av lykter. men har nok ikke knust en eneste lykt,panseret kommer ikke borti glasset engang Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 nei du gjør ikke det,da hadde nok jeg hatt et stort forbruk av lykter. men har nok ikke knust en eneste lykt,panseret kommer ikke borti glasset engang Da må vel panseret gå 2cm lengere ut en på en b3 da? Er det orginal panser du bruker? B4 panseret kommer foresten også 1 cm høyere opp en skjermene på en b3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 bruker orginalt b4 panser,lyktene går et par cm bak panseret. et dårlig bilde,ser ikke så godt ang lyktene her: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Har du b4 skjermer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 nei,sitter b3 skjermer på den Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 på de b4 pansrene jeg har hatt så har panseret vært 1cm høyere en skjermene, ser ikke slik ut til deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 nei,er nok jevnt her. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Er det audi 80 2.0 16v quattro du har? ser du har spoileren som er brukt på den modellen. Gjevnt i starten og slutten av panseret også? Jeg får det til å ligge gjenvt på midten men ikke øverst og nederst, ja jeg har jo panserlås fra en b3 så kan være forskjell på lengden på disse låsene som spiller in da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Er det audi 80 2.0 16v quattro du har? ser du har spoileren som er brukt på den modellen. Gjevnt i starten og slutten av panseret også? Jeg får det til å ligge gjenvt på midten men ikke øverst og nederst, ja jeg har jo panserlås fra en b3 så kan være forskjell på lengden på disse låsene som spiller in da. stemmer det panseret mitt er jevnt hele veien det Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Pen bil det, har samme bilen uten quattro, tenkte å få tak på samme modellen som deg å hive over min nyoverhalte motor. Du har kanskje byttet de bøylene som løfter panseret også du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 vet ikke om dem er byttet,er ikke jeg som har bygget den om. den ble bygget om da en elg ville sitte på inne i cupe`n Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg