patrick-90- Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 heisan. lurte på om noen kunne fortelle noen erfaringer positive/negative ting med bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
its me Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 gå inn på fmcn.no og lag deg en profil dette er fast ford club norge der er det allt av europeisk ford Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Den er lat, men fin lyd og god holdbarhet. Skift til en 5-30 olje så holder den lenge :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bømla-Racing Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Lat å lat.. Ikke Cosworth akkuratt, men kan ikke forvente allt.. Helt grei maskin med go lyd å godt drag til å vere en liten sekser uten turbo.. Men bruker bensin, eneste jeg kan klage på.. Go for it! :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Den er lat, men fin lyd og god holdbarhet. Skift til en 5-30 olje så holder den lenge :) den er ikke så lat som folk vil ha det til når den er nyoverhalt ;) Så kommer det jo ann på sjøføren også, begynner du en forbikjøring i 4. gir i 60km/t så kan man si at den er lat :ratatatat derimot 2. og 3. i 60km/t så er den ganske sprek ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 heisan. lurte på om noen kunne fortelle noen erfaringer positive/negative ting med bilen.. de ruster! som de fleste sierra, så de trenger mye pass :D Fordelen med denne maskinen er at der er kjede så du slipper å tenke på at en eventuell register-reim skal ryke. Hvor holdbare maskinene er på sikt vet jeg ikke, jeg måtte bytte motor i min ved 190.000 km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg