mads sl Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Har kjøpt meg en Mini Cooper S endelig.... Bilen har trillet sine første år i tyskland (muligens der den hører hjemme med tanke på fart). Fra 2003 til 2005 så ble den importert til norge, rettere bestemt Bergen, så gikk den muligens der et år så havnet den til Oslo og nå for en måneds tid siden havnet den til Ålesund hos meg. Planene er at her skal den vær en liten stund i vært fall. Bilen ser veldig bra ut, mørk grå med kvitt tak og kvite speil. Planene videre er å få på nyfelgene som jeg har kjøpt, 18" R1 felger, noe timming blir det også, 17% pulley, sporteksos, chip.... og sikkert mye dill dall. Til nå så har jeg vasket og pollert, og byttet peilepinnen siden den gamle var brukket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Nice.. sleng ut noen bilder da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Nice.. sleng ut noen bilder da:)Jobber med saken men hvordan gjør en det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Bilen ser nice ut. Du må legge ut bilde av de felgene (jeg er fortsatt på felgjakt). Lag deg en konto på photobucket.com, så må du linke til bildene dine der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Da har jeg fått ut noen bilder av bilen, til oog me med R1 felgene. Skal ta flere bilder av bilen når jeg får på R1 felgene (mangler dekk nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ser bra ut det, skal du ikke senke bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ser bra ut det, skal du ikke senke bilen?Jeg har det problemet at jeg ikke kan senke bilen, den er faktis for lav som den er. jeg må kjøre over så mange fartsdumper og høler i vegen for å komme hjem og den tar nedi alle rede, den lippen som står ned inder fronten på bilen er alle rede begynnt å bli slitt ut i fra formen på vegen så å senke blir praktisk umulig for meg. Jeg kunne jo laget meg en parkeringsplass før styggevegen begynner å fortsette ferden i mitt andre kjøretøy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Nais bil dette, samme farge kombinasjon som eg har :) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Begynner å bli overtall med mørkegrå biler her inne :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Bestillte Alta 17% pulley og Detroit Tuned Bypass Valve nå hos OutMotoring... Bitt av basillen???HÆÆÆÆÆ? hørte ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Håper du bestilte nytt belte oxo? Hva med CAI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Håper du bestilte nytt belte oxo? Hva med CAI?CAI? Som i Cold Air Intake ---- Altså åpent luftfilter! Ja det har jeg alle rede! Nytt belte til 17% pulley Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Da har jeg kjørt med Minien i 4 dager og den ser ikke ut, bakvinduet ser jeg ikke ut av, vil ikke prøve å kjøre vindusviskeren heller. Jeg sliter virkelig med å holde bilen rein i mer en 1 dag, litt kjøring så er den full av støv å sand på bakluken.... Får vel gnikke og vaske litt i morgen IGJEN, begynner å ta på all denne vaskingen :P Går å klør i fingrene etter å få montert på delene som jeg har bestillt. Hvor lang tid bruker det å ta å få deler i fra outmotoring ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 I dag har jeg vasket og polert bilen, fant et superstoff i kjøkkenskapet til muderen og eksos stussene ble så blank og fin, samme med felgene. Får på felgene i løpet av helgen, ble 17" i stede for 18" var så vansleig å få tak i dekk i 18" så jeg går for 17" (mer fornuftig også slik som vegene her på sunnmøre ser ut) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 I dag har jeg vasket og polert bilen, fant et superstoff i kjøkkenskapet til muderen og eksos stussene ble så blank og fin, samme med felgene. Hvilket stoff var dette da? for på mine endestusser henger d jo så enormt mye drit jeg ikke får utav Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg