Gå til innhold

Bilen min, Cooper S

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørte litt på den videosnutten du har lagt ut av kompressoren din som rasler litt.. Jeg har akkurat samme lyden. Den forsvinner når jeg trår inn clutchen og den kommer kun på tomgangskjøring. Fant du ut av hva det var?
Nei jeg har ikke funnet ut av det enda, men jeg er 99% sikker på at det er kompressoren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag leverte jeg inn bilen etter noe dårlig lakkarbeid på døren som de byttet, og fikk den igjen i dag så skinnende blank som bare det.

Leverte inn felgene mine i dag, og fikk igjen pengene (de fikk ikke dort ristingen på rattet mitt) så nå har jeg bestillt meg nye felger en annen plass. Håper bilen vi kle de felgene her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag leverte jeg inn bilen etter noe dårlig lakkarbeid på døren som de byttet, og fikk den igjen i dag så skinnende blank som bare det.

Leverte inn felgene mine i dag, og fikk igjen pengene (de fikk ikke dort ristingen på rattet mitt) så nå har jeg bestillt meg nye felger en annen plass. Håper bilen vi kle de felgene her også!

Hvilke felger har du kjøpt da?

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spørs så svarer vi :P

Va fine felger men ikke helt min smak. Er litt mer fan av mindre eiker og mørkere felger.

Men jeg har fortsatt tilgode å legge ut bilder av bilen min med mine nye felger så får vell noen kommentarer tilbake

Men jeg har en streng kritierie inne i felgvalget mitt, styrke.

Jo ferre eiker og mer tomrom jo svakere blir felgen, og med så ekstremt rævdårlige veger som er her så MÅ jeg ha sterke felger.

Men smaken er som baken, jeg vet heller ikke om jeg er helt 100% fornøyd, men folk jeg treffer på sier det ble råbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er produsent av felgene da?

Og det met at mange eiker nødvendigvis er bedre har eg ingen tro på. Når jeg var på felgjakt fikk jeg vite at samme produsent kan ha svakere felger me mange eiker enn med få. Som faktisk var tilfelle med TSW felger. Kommer jo an på hvem og hvor de lages.

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er produsent av felgene da?

Og det met at mange eiker nødvendigvis er bedre har eg ingen tro på. Når jeg var på felgjakt fikk jeg vite at samme produsent kan ha svakere felger me mange eiker enn med få. Som faktisk var tilfelle med TSW felger. Kommer jo an på hvem og hvor de lages.

felgene heter AEZ Xylo, sjangsen for å få en bul på felgen etter å ha kjørt nedi en høle med tette eiker er mindre en vist kanten treffet midt mellom to eiker og det er 20cm mellom eikene, skla en klare å få bul i ytterkandt av en slik felg som jeg har så må nermest en eik knekke for å få det til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider