MCS HARTGE Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hørte litt på den videosnutten du har lagt ut av kompressoren din som rasler litt.. Jeg har akkurat samme lyden. Den forsvinner når jeg trår inn clutchen og den kommer kun på tomgangskjøring. Fant du ut av hva det var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hørte litt på den videosnutten du har lagt ut av kompressoren din som rasler litt.. Jeg har akkurat samme lyden. Den forsvinner når jeg trår inn clutchen og den kommer kun på tomgangskjøring. Fant du ut av hva det var?Nei jeg har ikke funnet ut av det enda, men jeg er 99% sikker på at det er kompressoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 I dag leverte jeg inn bilen etter noe dårlig lakkarbeid på døren som de byttet, og fikk den igjen i dag så skinnende blank som bare det. Leverte inn felgene mine i dag, og fikk igjen pengene (de fikk ikke dort ristingen på rattet mitt) så nå har jeg bestillt meg nye felger en annen plass. Håper bilen vi kle de felgene her også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Noen bilder i fra helgens tur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 I dag leverte jeg inn bilen etter noe dårlig lakkarbeid på døren som de byttet, og fikk den igjen i dag så skinnende blank som bare det. Leverte inn felgene mine i dag, og fikk igjen pengene (de fikk ikke dort ristingen på rattet mitt) så nå har jeg bestillt meg nye felger en annen plass. Håper bilen vi kle de felgene her også! Hvilke felger har du kjøpt da? Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hvilke felger har du kjøpt da?Det får dere se i morgen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Kjekt at du holder meg på pinebenken. I allefall nå når jeg har lest alt av interesse på nettet siden jeg har lite å gjøre på jobb. Hadde trengt noe bilder nå jeg :D Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Så var de nye felgene på plass.... Hva synst dere`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Ser veldig bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Ble griselekkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Siden du spørs så svarer vi :P Va fine felger men ikke helt min smak. Er litt mer fan av mindre eiker og mørkere felger. Men jeg har fortsatt tilgode å legge ut bilder av bilen min med mine nye felger så får vell noen kommentarer tilbake Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Siden du spørs så svarer vi :P Va fine felger men ikke helt min smak. Er litt mer fan av mindre eiker og mørkere felger. Men jeg har fortsatt tilgode å legge ut bilder av bilen min med mine nye felger så får vell noen kommentarer tilbake Men jeg har en streng kritierie inne i felgvalget mitt, styrke. Jo ferre eiker og mer tomrom jo svakere blir felgen, og med så ekstremt rævdårlige veger som er her så MÅ jeg ha sterke felger. Men smaken er som baken, jeg vet heller ikke om jeg er helt 100% fornøyd, men folk jeg treffer på sier det ble råbra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Hvem er produsent av felgene da? Og det met at mange eiker nødvendigvis er bedre har eg ingen tro på. Når jeg var på felgjakt fikk jeg vite at samme produsent kan ha svakere felger me mange eiker enn med få. Som faktisk var tilfelle med TSW felger. Kommer jo an på hvem og hvor de lages. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Hvem er produsent av felgene da?Og det met at mange eiker nødvendigvis er bedre har eg ingen tro på. Når jeg var på felgjakt fikk jeg vite at samme produsent kan ha svakere felger me mange eiker enn med få. Som faktisk var tilfelle med TSW felger. Kommer jo an på hvem og hvor de lages. felgene heter AEZ Xylo, sjangsen for å få en bul på felgen etter å ha kjørt nedi en høle med tette eiker er mindre en vist kanten treffet midt mellom to eiker og det er 20cm mellom eikene, skla en klare å få bul i ytterkandt av en slik felg som jeg har så må nermest en eik knekke for å få det til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Kan jeg spørre hvor du har funnet plass til xenonboksen til fjernlysene i panseret? :D Edit: Utrolig fine felger forresten, kledde bilen bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg