Ingrid Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Noen bilder i fra helgens tur... Utrolog moro å kjøre der! Var en tur der i mai, men da kjørte vi audi, så fikk ikke lekt testa minien der=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Fikk ikke testet noe jeg heller for der var ca. 3567 tyske bobiler på veg over fjellet! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Ja, det er typisk! Var heldigvis ikke det da vi var der da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 De forbanna tyske bobilene er dessverre overalt i verden føler jeg :( Traff på MANGE av de langs kystveiene i Kroatia i forrige uke. Lagde kø overalt, og ikke alltid like lett å kjøre forbi på svingete fjellveier... Hater de forbanna bobilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Da har jeg fått inn Sub`en i Mini`en! Jeg har helt standar anlegg ellers, ikke noe HK eller noe slikt, bruker orginalspillet og tar signal i fra bakhøytalerene. Og jeg vil bare si at det er skikkelig trøkk i den Pioneer sub`en. Det er ikke noe å vinne dB drag med men utrolig inponerende godt og fyldig lyd, og anlegget ellers i minien er rikelig bra nok når en får inn en slik en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Nice.... Ser ut som jeg MÅ ofre CD skifteren min da :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Fikk du problemer med de to metall hempene når du la ned sub'n? Sjå meg kom de litt i veien, subben ligger ikke helt ned til. Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Jeg demonterte hele bilen bak, la opp kabler langs den orginale kabelmatten osv. Man må demontere panelene bak for å komme til høytaleren. Men seteryggene bak var veldig lett å få bort en 10mm bolt som måtte løysest litt. Min står helt nede på gulvet etter at jeg enkelt å greit saget bort de to krokene i framkandt, jeg kommer ALDRI til å bruke de og det viser ikke at de er tatt bort heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Såg veldig bra ut det derre. Går det bra med tanke på kjøling til forsterkeren som står i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Såg veldig bra ut det derre. Går det bra med tanke på kjøling til forsterkeren som står i?den er nå ment til å ligge under all bagasje ol. så det regner jeg med går bra. Den blir i vært fall ikke varm utvendig noen plass når en spiller! Og det står ingen plass om den i noe som helst instruksjon som fulgte med suben! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Får jeg spørre hva du betalte sånn ca? :) Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Får jeg spørre hva du betalte sånn ca? :)Den koster 4000 kr, men jeg betalte 3000 for jag han et par fordeler med å jobbe som mekaniker (bla. rabatter på det meste til bil) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 skal nok alltids klare å få litt rabatter sjøl, selv om eg jobber med båt og ikke bil :P Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Jeg sått å kikket litt på YouTube. Jeg har undret litt over det feltet som er markert før rødstreken på turtelleren, det ser ut som det skal lyse der men så gjør ikke de det! Er det slik med dere andre også? (kommer det opp lys når dere drar turtallet over ca. 5500 rpm) Slik som dette? HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Har aldri sett det lyse på min heller... Kansje det hører hjemme hos nyere modeller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg