mads sl Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Ok, er jo litt å spare da visst det ikke koster en formue i frakt.. har du link til denne siden? evt delenummeret?Dele nr. 32416781742 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Da var alle delene hentet, ble 3700 kr til på bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 da har jeg fått byttet låsekassen i førerdøren også, trangt å grusomt å komme til men det gikk greit og nå virker sentral låsen igjen! Nå er det bare calipteren bak som står igen så er bilen i 100% teknisk strøken stand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 I det siste har det snøet ganske bra her i Ålesund, i dag har det kommet ca. 20 cm og resultetet blir slik: Ganske så naturlig insperert framfanger kan en si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 I dag opplevde jeg noe jeg aldri har vært borti tanken på at kunne hende med minien! Skulle ut å kjøre i dag tidelig, det var -4 grader ute og jeg startet opp bilen og skulle sette girstangen i fri for jeg skulle skrape vinduene, men girstangen nektet å røre på seg girwieren var fastfrosset, etter mye riglin så løsnet den til slutt! Så åpnet dama passasjerdøren og satt seg inn å lukte igjen døren men den nektet å gå igjen spratt bare opp igjen. Frossen låsekasse er jo kult. Etter 6 km med kjøring så spratt døren i lås og den virket helt fint igjen! Er det bare jeg som skal bli plaget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hehe... Minien liker ikke mye frost. Eneste problemene jeg har hatt mens jeg har vært på fjellet i 5-15 minus grader, er at vinduene fryser fast (de går ikke ned når døren åpnes), slik at jeg ikke får lukket døren skikkelig. Men løses med å ta vinduet pitte litt ned før jeg parkerer bilen. Har ikke hatt problemer med frøssen låsekasse enda... Selv etter jeg har vasket bilen. Men pleier å ta en teipbit over nøkkelhullet før jeg vasker den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Sitter og ser ovare alle sidene som leverer ting og tang til Mini nå og jeg har så utrolig lyst å kjøpe noe men jeg vet ikke hva! Har fått sansen for dette Pablo Uber London Scoop Men jeg vil kjøpe mer! forslag til hva jeg bør ha på "kjerra" mi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Det kommer vel litt ann på... Er du utetter kjøre-egenskaper, fart eller stil..? - Jeg har det problemet at jeg alltid finner noe mer bilen "bør" ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Det kommer vel litt ann på... Er du utetter kjøre-egenskaper, fart eller stil..? - Jeg har det problemet at jeg alltid finner noe mer bilen "bør" ha:) Alt, men jeg synst bilen går bra nok, men jeg skal ha grenrør, JCW dyser og større IC (og da er motoren ferdig). Men utenom det så er jeg åpen for forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Jeg og Lalex monterte shortshiftere på bilene våre for noen uker siden (B&M shifter), kan vel ikke si at det var ett øyeblikk for tidlig:) Økte kjøregleden betraktelig. Utenom det så får man vel aldri nok Powerflex:) de har laget nye foringer til demeren som sitter på til strammehjulet til reima.. Jeg skal vel ikke si for mye, kan vel fortsette i dagevis. Det er vel altid noe mer man bør ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Jeg og Lalex monterte shortshiftere på bilene våre for noen uker siden (B&M shifter), kan vel ikke si at det var ett øyeblikk for tidlig:) Økte kjøregleden betraktelig. QUOTE] Åssen var monteringen av shortshift? Var det lett? Jeg har en liggende, men litt usikker på åssen det gjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Sitter og ser ovare alle sidene som leverer ting og tang til Mini nå og jeg har så utrolig lyst å kjøpe noe men jeg vet ikke hva! Har fått sansen for dette Pablo Uber London Scoop Men jeg vil kjøpe mer! forslag til hva jeg bør ha på "kjerra" mi? Carbon er tingen Mads :peace: Kjøpt deg Pablo Scoopet? Jeg har sluttet å surfe på Mini sider... Lommeboken hadde ikke godt av det... :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Carbon er tingen Mads :peace:Kjøpt deg Pablo Scoopet? Jeg har sluttet å surfe på Mini sider... Lommeboken hadde ikke godt av det... :op: Har ikke det nei, men i løpet at sommeren så blir det noe for jeg er i skikkelig kjøpeogfåtingipostenhumør, men jeg synst jeg må prioritere det som må byttes først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Åssen var monteringen av shortshift? Var det lett? Jeg har en liggende, men litt usikker på åssen det gjøres. Det var ikke veldig vanskelig. det eneste som er krevende er vel det at man må løsne eksosanlegget og slikt under bilen. Men uten om det så var det bare kose skruing:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Har ikke det nei, men i løpet at sommeren så blir det noe for jeg er i skikkelig kjøpeogfåtingipostenhumør, men jeg synst jeg må prioritere det som må byttes først. Man må bare huske å oppgradere når man må veldikeholde:) Det kan da ikke være så farlig å la seg rive med.. Man bare ødelegger seg litt økonomisk:) Det går over når neste lønning kommer:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg