mads sl Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Og på torsdag ble dama påkjørt bakfra med Minien.... Så nå står eksosen på halv åtte, bakfangeren ble klippet i to og traversjen bak fangeren er smadret.... Men men, har vært på takst med bilen og den blir selfølgelig reparert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Det er alltid kipt når det skjer.. Det er bra at det ordner seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Og nå vurdere jeg å selge bilen! Noen som er interessert? http://www.buy24.no/bil/alle-biler/lyst-p%C3%A5-artig-liten-bil_10661/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neo25 Skrevet Juli 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Hei. Jeg har en 03 Cooper S og jeg lurer på om det ikke er mulig å få skrudd av hovedlysa?Når jeg vrir på bryteren ned til park, så skrus ikke hovedlysene seg av. Slik at jeg bare kan ha på park og grøftelys. Ifølge Bilia/BMW Moss så var visst ikke dette mulig på min modell. Vet dere noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg