mads sl Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Ok.... Holder meg til NGK jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Ok.... Holder meg til NGK jeg :)Det gjør jeg å......... på plenklipperen:D Hehe NGK er bra, Beru? Vi får se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 hoho, lukter jeg litt testosteron? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Og da har jeg kjøpt slik Air diverter også..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 hva er air diverter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Er en sak som settes oppå intercooleren for å "styre" mer luft ned i intercooleren. LINK Kommer med slanger og sprayer, slik at man kan kjøle intercooleren med vannspray oxo.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 ok, coolt... men trenger man det på en mini som yter ganske lite i utgangspunktet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Aner ikke. Men er vel alltid bra med masse luft til intercooleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 ja, på samme måte som det er bra med litt vind i håret, men hvis man ikke har hår, så blir det litt overflødig. Men det er jo moro med dingser, det synes hvertfall jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 ja, på samme måte som det er bra med litt vind i håret, men hvis man ikke har hår, så blir det litt overflødig.Men det er jo moro med dingser, det synes hvertfall jeg. Om det er nødvendig? Hva er igrun nødvendig? Så lenge jeg får ta bort det orginale og sette på noe som skal vær bedre så er jeg fornøyd jeg, elsker å sette på dingser.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 tenkte mest på om det gir noe ytelsesforbedring siden minien yter så lite i utgangspunktet. Men enig i tankegangen... Dingzer we like, så det er bare å kjøre på med mere. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Vist den saken der klarer å gjør slik at en får presset med luft gjennom intercooleren så vi tempen på insugsluften bli lavere, som igjen vi gi økt effekt... Hvor mye økt effekt er en annen sak.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hehe... Bra vi er enige om at dingser er bra :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Da er Air Diverteren og Sprayeren montert, ble tøft det, hører også kompressoren mye bedre nå. Fikk en stor kasse på døren i dag, regner med at det blir montering av Milltek eksosanlegg i morgen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg