mads sl Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Jeg har ikke sett noe sensore i ventilen iallefall.. Klipp og limt fra MINI2: Ok. Firstly how does the run flat system work? It does not monitor tyre pressure! It monitors wheel speed using the ABS system. As a tyre deflates the rolling radius changes, so the wheel rotates at a different rate to the others. The ABS system picks up on this and assumes there is a flat. Det er godt mulig du har rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Så klarte jeg ikke å holde meg unna nettet igjen! Ny bestilling på veg fra Outmotoring.com Auxiliary Audio Input Options Alta Intake Inlet Silicone Tube KingsborneKingsborne 8mm Plug Wires MSD Ignition Coil Power Steering Fan Protector Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Og da var Mini`en tilbake, med helt ny dør. Lakkeringen så faktisk utrolig bra ut, ikke mulig å se at døren er lakker i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Fikk melding om at delene mine var kommet (blinklysene forran og listen som jeg klarte å bryte av) hos min lokale BMW (fysj) forhandler. Vist det blir bra vær i dag så blir det kansje montering av drev! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Fikk melding om at delene mine var kommet (blinklysene forran og listen som jeg klarte å bryte av) hos min lokale BMW (fysj) forhandler. Vist det blir bra vær i dag så blir det kansje montering av drev! Lite med montering av drev i dag, men nye blinklys og hjulbuelist ble det. Å skifte blinklysene var knølete og og jeg måtte løsne litt ifra fangeren for å få løsnet den nederste skruen. Men nå er det i vært fall gjort! Så får vi se om det blir montering av drev i morgen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Oppdaget i dag at det var et stort hakk på størrelsen av en negl på den siden som viser inn mot ruten på speilet mitt. Gikk tilbake og snakket med de som skiftet døren min, og de tok det på seg. Så nå er speilkåpen til lakkering, fint for meg for det var akkurat det speilet som hadde steinsprutmerke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Svært så behjelpelig din forhandler er da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Ja jeg hadde igrun ikke forventet at jeg fikk døren på garrantien, men det gikk uten noe problem, listen under døren var oppspist det viste jeg. Men den har de også skiftet sammens med døren uten at det kostetmeg noe. Speilet hadde jeg ingen forventninger om at de skulle ta, for de kan jo si at det er jeg eller noen som har vært rundt bilen min som har gjort. Men de sa ikke at de hadde gjort det, de kunne ikke forstå hvordan det hadde skjedd, men de tok av speilkåpen og sendte den til lakkering med en gang. Hjulbuelisten som jeg kjøpte passet ikke helt synst jeg, det klaget jeg på når jeg leverte inn bilen, den hadde de også byttet! Jeg må si at jeg er utrolig godt fornøyd med hvordan de behandler kundene sine, til og med når jeg ikke har handlet bilen med de (de selger ikke Mini, de er set som heter et serviceverksted for mini) Og fimaet heter Brages Bil og ligger i Ålesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Så var Xenonkit til grøftelysene kommet, skal montere de i kveld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tickler Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Så på den videosnutten din mats, og lyden av kompressoren var skikkelig herlig! Er dette grunnet pulley modden? Har et Lohen Stage1 kit på vei i posten nå, å er spent på om jeg får noenlunde samme lyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Eneste jeg har gjort er: Milltek eksos, Detriot tuned bypass ventil, åpent pipercross luftfilter og Alta air diverter. Har ikke montert drevet enda! Nå har jeg montert Xenonlysene, synst jeg fant en fin plass til boksene, trang var det men så lenge det går så er det greit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Delene mine har utrolig nok kommet til norge. Så spørst det bare hvor mange uker pakken skal ligge til fortolling da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Flott bil, vanskelig og komme til for og montere kitet? Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 mads sl: Tok du av frontfangeren for montering av xenon kitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Jeg demonterte framste delen av innerskjermen, tok ikke av hjul eller framfanger. Jeg trekte gjenom ledningen til boken før jeg puttet boksen nedi, så var det igjen bare å få den på plass nedi der og skru den fast med festebraketten. Ledningene trakk jeg samme veg som de ledningene som går til blink/parklys! Faktisk ganske enkelt, ifh. til å bytte selve blinklyslampene! Jeg tok 4300k for at det ikke skal bli så veldig blått lys, trenger ikke å se uorginalt ut på laaaaaaaaaaaaaang avstand! Jeg skal ha Xenon i langlysene også, har funnet en plass jeg kan gjemme boksen i panseret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg