mads sl Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg merker ikke noe som helst ift. om den er på aller av, annet at når den er på så blir det kaldt i bilen. AC bør brukest minst en halvtimest tid i uken, vist ikke så kan pakninger ol. tørke ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Hmm... Merkelig at du ikke merker forskjell da. På tidligere biler har jeg ikke merket noe særlig forskjell, men på MCS'en merket jeg forskjell fra om den er på eller av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Sensi ikke kom her å si at du ikke bruker AC nå i dette været. Koker jo ihjel i skinnstolene. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Sikker på at det nørmet seg 80-90 grader inne i bilen nå. Jeg startet den opp og det er ikke AC som lager raslelyden. Mistenker et lager i kompressoren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Sensi ikke kom her å si at du ikke bruker AC nå i dette været. Koker jo ihjel i skinnstolene. Haha... Bruker den hvis bilen har stått i sola og det er kokvarmt inne i bilen. Men har den stått i skyggen, åpner jeg heller takluka, tar ned sidevindene og får litt luft i håret :D Blir jo nesten cabriolet da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansiii Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Sliter med en ulyd jeg også, men lar den være for nå tror jeg, er ikke så plagsom, kan kun høre den med vinduene nede. http://www.mini2.com/forum/faults-fixes/159632-high-pitched-whine.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Lyden som jeg har hørest kun på lave turtall når en står foran bilen, jeg har på langt nær like mye støy som deg... Tok opp en liten film MEN nå har jeg fått klikkelyd i fra girkassen min også, dette er et kjendt fenomen? Hva sier BMW til slikt ang garanti på en 2003 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Har hørt at bmw selv vet om diverse feil i girkassen. Så sikkert en mulighet for noe goodwill. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Har hørt at bmw selv vet om diverse feil i girkassen.Så sikkert en mulighet for noe goodwill. Jeg er i kontakt med BMW Norge og det var ikke ukjendt for de, det med girkassene. Skal snakke med verkstedet i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Du må gi en lyd hva de sier til slutt. Greit å vite liksom.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Du må gi en lyd hva de sier til slutt. Greit å vite liksom.... :) Går og venter på svar fra BMW norge nå, de fant ikke understellsnummeret ut i fra reg. nummeret så jeg sende de en mail for en times tid siden med understellsnummeret, de skulle sjekke om det var noen tekniske aksjoner på bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Noen som vet om en plass i utlandet de selger billige girkasser? 0% dekning fra BMW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Åssen forsikring har du? Tror IF superforsikring dekker det, ellers koster ny girkasse ganske myyyyye! Fort opp i mange tusenlapper ++++ arbeid sjekk linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Tror jeg har et pristilbud fra Jæger et eller annet sted. Mener det var rundt 30k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Tror jeg har et pristilbud fra Jæger et eller annet sted. Mener det var rundt 30k.Jeg har Gjensidige. Skal høre hva jeg kan få kasse for, arbeidet gjør jeg selv! Men jeg bytter ikke kassen før jeg MÅ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg