andemann Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Skulle skifte fra vinter til sommerdekk i går og etter å ha løsnet boltene på bakhjulet så prøvde jeg å løfte det av, men de satt bom fast. I følge forrige eier skulle det være nok å gi dekket et spark i overkant, sa det var bremestøv som gjorde at de satt så godt fast, men det var det lite nytte i. Noen som har tips til å få løsnet felgene fra resten av bilen? Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Spenn fra baksiden av dekket.. Evt bruk en hammer o.l.. Enkelte felger kan sitte noe helt sinnsykt.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Tror jeg skal skaffe noe litt mer stabilt enn VW jekken å sette den på før jeg sniker foten min bak dekket. andreas Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakiim Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 ja, er plaget med det på min golf også. legg en klosse helt i overkant eller underlant (gjerne på baksiden i underkant) å så slår du så hardt du klar med en stor hammer / liten slegge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg