ActiveX Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Merket igår at når jeg kjørte med bilen at det plutselig kom så forferderlig lyd fra motoren. Da jeg så under bilen var røret som går til første boks(lyddemper?) var knukket av.. Bråker sånn at det er vondt og sitte inni bilen når man kjører. Merket ikke noe spesielt på effekten, men har det noe å si at man mister litt effekt på dette? Luft motstanden i motoren ol? Og man kan vel alvorlig talt bli tatt av politiet ved å kjøre uten lyddemper? Vil helst få fikset dette, men da må vel man ta av hele potte systemet og sveise det på plass igjen? :P Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Merket igår at når jeg kjørte med bilen at det plutselig kom så forferderlig lyd fra motoren. Da jeg så under bilen var røret som går til første boks(lyddemper?) var knukket av.. Bråker sånn at det er vondt og sitte inni bilen når man kjører. Merket ikke noe spesielt på effekten, men har det noe å si at man mister litt effekt på dette? Luft motstanden i motoren ol? Og man kan vel alvorlig talt bli tatt av politiet ved å kjøre uten lyddemper? Vil helst få fikset dette, men da må vel man ta av hele potte systemet og sveise det på plass igjen? :P Kan bli stoppa..og man kan daue av CO-forgiftning. Er ikke uten grunn at de fleste biler har eksosstussen bakerst...CO hverken ser eller lukter du..du bare svimer av av oksygenmangel og god natt hvis det fortsetter. Så finn frem MIG'en eller kjøp ny potte. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ja, får se hva det blir til. Er iallefall umulig å sitte der nå. :P Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg