Senshi Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hei! Noen som har testa denne subben fra Pioneer? TS-WX77A Evt noen som har link til test/review? Prøvde å google litt, men fikk bare opp asiatiske sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skorstein Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Bruker den selv i min Mini One. Passer perfekt ned i bagasjerommet der. Genialt at en kan stue hva man vil oppå, tåler å ha bagasje oppå seg. Blir heller ikke riper etc i den. Når det kommer til lyden ble jeg i begynnelsen litt skuffet. MEN det var kun til jeg fikk stillt inn min Pioneer spiller foran i bilen. Da denne ble riktig stillt inn dunker den perfekt etter min smak. I beggynnelsen var det mest during, men etter at jeg stillte den inn etter min smak ble det mer dunk i bassen.. Liker den godt, og glad jeg kjøpte den for å få dybde i lyden i min lille Mini One... Lett og kable også forresten, så lenge man har en vei ut til batteriet i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg