beemerfanatic Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hei! jeg var å vasket bilen min på lørdag i en av statoil's vaskehaller. etter vask så jeg det var blitt en ripe som gikk rundt hele kanten på mine 3 uker gamle 18" felger. var nå inne å pratet med daglig leder om dette og henne mener det er min egen feil da jeg ikke har lest skilitngen ordentlig. i følge skiltingen henne refererer til så står det at at man må gi beskjed til betjeningen ved spesialutstyr (ekstra lys,antenne,picup,skiboks) Hu mener 18" felg ikke er orginalt(noe det ikke er) så da er det spesial utstyr,noe jeg ikke mener er riktig. er det noen som har vært bortig lignende tilfelle og om jeg som forbruker har noen rettigheter ang. dette?? Takker så mye for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 På generelt grunnlag, så tror jeg du stiller dårlig. (ref betingelsene som skal stå på utsiden) Begynn å vaske bilen din for hånd, med mcgyvers (Meguiars) såpe, så slipper du slike irriterende episoder i fremtiden. :-( Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 På generelt grunnlag, så tror jeg du stiller dårlig. (ref betingelsene som skal stå på utsiden)Begynn å vaske bilen din for hånd, med mcgyvers (Meguiars) såpe, så slipper du slike irriterende episoder i fremtiden. :-( joda,men det står absolutt ingen ting om lavprofil. å det er jo biler i dag som leveres med lavprofil som standard så da er det merkelig.. får nok høre med en advokat eller noe..:-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hvis du skal ha advokat ville jeg snart vurdert å kjøpt en ny felg, advokat er ikke billig, så sålenge du ikke har noen jævelig dyre felger så trur deg ikke det lønner seg med advokat. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hvis du skal ha advokat ville jeg snart vurdert å kjøpt en ny felg, advokat er ikke billig, så sålenge du ikke har noen jævelig dyre felger så trur deg ikke det lønner seg med advokat. er vel derfor man er medlem av naf;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Står vel i betingelsene for den aktuelle stasjonen at under vask i helveteskosten tar de ingen ansvar? Har jeg sett flere steder. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hvis man er så opptatt av en ripe, så kjører man ikke bilen sin i en vaskemaskin, så enkelt er det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Står vel i betingelsene for den aktuelle stasjonen at under vask i helveteskosten tar de ingen ansvar? Har jeg sett flere steder. det som står er at det man må gi beskjed til betjeningen hvis du har picup,skiboks,1000m og annet ekstrautstyr. kan ikke si meg enig i at felger er det men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Står det ikke på skiltet at allt ansvar ligger på deg av det som skjer i vaskehallen? (Noe i den duren.) For da har du et problem. Men vaskemaskinene skal jo ikke ha noe problemer med slike felger. Børstemaskin fra tidlig 90 tall eller? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Resultatet blir ALDRI bra når man tar shortcuts.. Jeg ville bare kutta ut automatvasker framover og satsa på å gjøre jobben selv! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Et meget bra hint til å kutte ut automatvask. Eneste som er skånsom mot bilen og de som har litt felger og lav bil er Bilbadet i Bergen :) Tar en tur innom der vist det er hastverk med vaskingen :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hvis man er så opptatt av en ripe, så kjører man ikke bilen sin i en vaskemaskin, så enkelt er det Halleluja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 pleier nå alltid å vaske bilen for hånd men hadde dårlig tid på lørdagen da jeg skulle på vårslepp på gardrmoen.. og er ikke en liten ripe men hele ytterkanten på felgen er ripet opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Sikker på at du fikk ripa i vaskehallen? Du har ikke kantkjørt den litt ellernoe? mao fått den før vaskingen.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Sikker på at du fikk ripa i vaskehallen? Du har ikke kantkjørt den litt ellernoe? mao fått den før vaskingen.. nope.. får ikke en hel fin rund ripe langs hele kanten da.. det er etter kjedet som står for framdriften i hallen som har gjort det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg