-Rønningen- Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hei! Vi er en klubb som ønsker oss en proffesjonel logo. Vi betaler 500kr for BESTE forslag. Logoen må også være i vector format i tilleg til f.eks JPG osv! Har noen forslag som kan sendes over mail. Ta kontakt over PM. Mvh Petter Rønningen Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Send meg forslag og ønsker på mail! magnus (a) kanskje.com Så skal jeg se på det.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hva skal logoen være til og eventuelt et navn som skal være med? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 PM sendt Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Ingen flere som vil prøve seg ;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Kan du ikke bare legge ut informasjonen her, da? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 ser ikke no problem i at jeg sender info over mail.. det er pga at jeg ikke vil det skal bli publisert enda! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 send meg på post(a)olastuen.no Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 holth007@hotmail.com Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Mailer sendt! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 rizor@rizor.org Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 hvorfor ikke bruke vi som er i klubben og driver med photoshop? Dan steffen gjør vel det? og jeg gjør jo det:P å sikkert fler. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Driver med Photoshop selv også men vil ha folk utenom til og gjøre det.. blir lett for mye av det gode når noen innenfor skal gjøre det.! men ingen som har sakt at dere ikke kan prøve dere :P Og etter som jeg har skjønt så har dan steffen nok og gjøre om dagen! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Jeg driver mye med logodesign. Har blant annet fått oppdrag fra ulike reisebyrå i tyskland osv. Send meg info: takin_2(a)hotmail.com Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 hvorfor ikke bruke vi som er i klubben og driver med photoshop? Dan steffen gjør vel det? og jeg gjør jo det:P å sikkert fler. Mannen etterlyser ikke photoshop bilder, men design av logo. Da er man nødt til å bruke vectorbasert programvare for å kunne levere ett produkt som kan brukes til alt hva en logo skal brukes til.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg