-Rønningen- Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Helt riktig.. ;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Mannen etterlyser ikke photoshop bilder, men design av logo.Da er man nødt til å bruke vectorbasert programvare for å kunne levere ett produkt som kan brukes til alt hva en logo skal brukes til.. fult klar over det;) men mulig å lage forslag i photoshop, som blir tegnet i vekter grafikk seinere vel?:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Ja det er i orden det.. Men husk at alt er ikke like lett å tegne i vector etterpå! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 fult klar over det;) men mulig å lage forslag i photoshop, som blir tegnet i vekter grafikk seinere vel?:P Liten vits å gjøre jobben to ganger igrunn.. Så ville uansett laget i vector right away! Nå har jeg faktisk ikke fått gjort noenting med denne her, så her lukter det penge muligheter for andre folk! :P Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hehe! er ikke bare du som ikke ha gjort no enda :P Har fått inn bare et forslag forløpig! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hei! Jeg skal skaffe meg illustrator i løpet av de neste dagene! Så da får du forslaget mitt i vector også ;) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Skal prøve å ta meg sammen.. Bare at det står en kjøkkenvegg som trenger fuger, en hylle som skal bygges over stellebordet på badet og en annen etasje som mangler vegger, vann/avløp og elektriske før jeg kan flytte inn der også.. Sååå legger man til en høygravid samboer og full jobb i tillegg, så merker man fort at tiden renner litt ut.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hehe! ja da er det ikke bare bare ;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Du.. begynte å se på det nå, men så dukka det opp noe.. Skal det være ggklubb.net eller ggklubb.com? Du har skrevet .com i mailen og linker til .net i signaturen her.. .com adressen viser ingen sider heller, men liksom.. jaaa.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Åja.. da har jeg skrevet feil i mailen! skal være .net ;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Tror jeg må avslutte denne "konkuransen" innen en ukes tid.. Regner med at de fleste har et forslag innen en uke! Skrik ut vis det er helt feil gjort av meg! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Ser ut til at det ikke kommer noen forslag så Mandag stenger jeg konkurransen. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Drøy den bittelitt du.. Folk har ganske mye annet å ta seg til i helga kan du si! Jeg lover å komme med noen forslag, bare ikke klart enda! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Blir ganske unfair da^^ En frist er en frist :deng Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Beklager! Det ble så dødt så tenkte folk ikke gjorde no! men det er i orden, da lar jeg konkuransen fortsette. Men er nødt til å sette en frist! Så da blir dette avsluttet den 25 mai! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg