Hansen89 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ble stoppa her om dagen av purken før jeg rakk og komme meg ut av gårdsplassen på grunn av at det plusselig hadde blitt så strengere på soting av ruter. Har en golf 2 med litt soting på front og bak siden rutene, men var tydelighvis ikke lov og ha foran lenger etter de ny reglene. Men det jeg også la merke til var at purken selv hadde det:S Hva faen? Noen som vet om dette er en ny regel eller bare at dem fant på noe for og stoppe meg. Nå har jeg også blit innkalt til og møte opp på biltilsynet innen 2 uker ellers blir jeg annmeldt Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Har du fabrikksotet vinduer er det lov. Hjemmemekk er ikke lov unntatt bakruta + siderutene bak. Sitat Kjøretøyforskriftens paragraf 31-1 punkt 3, andre ledd andre punktum; Sitat: Andre former for solfilter som f.eks. påsprøytet eller påklebet film tillates ikke på noen del av vinduene som fører skal ha sikt gjennom (frontvindu og sidevinduer foran) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 det er ikke låv uansett om du har proffsot eller heimsoting.. Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ræva da!!=/ ser jo så dumt ut uten... Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ergo, ingen soting foran b-stolpen med mindre det er fra fabrikk. Er bare å pelle det av, å komme deg til SV. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Evnt bestille fabrikksotete ruter direkte fra fabrikken. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Det kan man gjøre, men det er fortsatt ikke lov, bilen må ha blitt levert med det, og det skal isåfall være typegodkjent og være skrevet i vognkort. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Har hørt folk som har fått bestilt fra fabrikk, med tuv godkjenning, og fått det skrevet i vognkort. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg