runarjoh Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Da var mansjetten på passaten min gått igjen, er 1 år siden jeg byttet denne. Nå er den slitt igjen :\ Spørsmålet mitt er da som jeg skriver i topic finnes det en drivaksellmansjett med bårrelås/glidelås? så slipper man å ta av hele røkkle for å få denne påplass? Hvis ikke er det noen som kan få dennne i produksjon med engang? hadde vært lurt som fyyy ;) En sånn enkel ting som ska være så mye arbeid.. bare tull :) Dette er da til en Passat 99 mod :) Siter 1999 Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Det finnes de man limer sammen, men det er vel så som så når man bruker de på en forhjulstrekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runarjoh Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hørtes ikke ut som den beste patenten akkorat :\ Siter 1999 Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hehe, har forsøkt på forhjulstrekker.. nja, helt greit, men holdbart tror jeg ikke. Du sier mansjetten din er slitt? hva legger du i det? Brukte du de stive mansjettene eller gummi? noe må jo være galt, for disse holder lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runarjoh Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 de var ganske så stive ja, var på eu kontroll med bilen så sa de at den var gåen, så under å du så at fettet kom seg ut:( Siter 1999 Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 ja, men det er helt normalt på stive mansjetter. Fettet kommer ut hvor du har klembånda. Om ikke det var hull i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg