Bullit Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Ønsker å kjøpe en Rallye ombyggingsfront (sånn det skrives..?) Vet at de ikke akkurat vokser på trær, men er jo verdt et forsøk. Noe som har en å selge, eller vet om noen, gi meg en PM eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 http://www.nbs.no selger de innenfor rimelige grenser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Skal gi de en ring imorra. Var ikke så lett å skjønne om de hadde det på lager eller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Var det ikke Polo Classic her på forumet som skaffa billig Rallye-front? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by Kid-A Var det ikke Polo Classic her på forumet som skaffa billig Rallye-front? Alt er relativt :D Trolig billigere enn NBS Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by pahf http://www.nbs.no selger de innenfor rimelige grenser. Var ikke så mye vw relatert på den linken der må jeg si....:rolleyes: Tror ikke at NetBusiness Systems selger slikt jeg, men kanskje jeg tar feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by boramannen Var ikke så mye vw relatert på den linken der må jeg si....:rolleyes: Tror ikke at NetBusiness Systems selger slikt jeg, men kanskje jeg tar feil.. prøv http://www.norskbildelsenter.no du Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 eg meiner at hotshop har rallyfront til ein rimleg peng Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Se her BULLIT: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=325881 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Mener http://www.caprizonetuning.com hadde noe sånt... Rundt 6-7000... Var bare tilbud på sia dems nå men mener og ha sett rallyaront der... Ellers kan du jo kjøpe min... 15k.. hehe.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Ringte norskbildelsenter idag, de hadde nada. Ellers ser det ut som priser varierer fra 5-12k. Vil ha, vil ha, vil ha! Den på Autodb var solgt :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by Bullit Ringte norskbildelsenter idag, de hadde nada. Ellers ser det ut som priser varierer fra 5-12k. Vil ha, vil ha, vil ha En kamerat av meg bestilte på nbs og betalte rundt 11k.. Med emblemfri grill... Jeg var faktisk der å kjøpte EN lykt etter en "liten" stor kræsj for 2 år sia og da betalte jeg 3286.- Og det var med klubbrabatt.. :D Så det koster... Hørt med han som annonserte på autodb el hvor det var da?? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 eg må snart også få meg enn ralley front, trenger det nå, hehe, hadde et "lite" uhel i går :rolleyes: høgre lykt knust og grillen er litt ødelagt, kommer til å ta en jetta lykt fra verkstedet på skulen til eg får heim en ralley front Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Var hos VW i kr.sand idag, og skulle ha litt forskjellige ting. Skal si de var hjelpsomm:rolleyes: Kurve/tåkelys: nei, gikk ikke å få tak i, vent..jo men det koster deg en formue. Girknott med belg: sorry, får ikke tak i osv. osv. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Mener at jeg har sett at de har billige rallyfronter på autospar.no. Kan jo gå inn på siden dems å lete??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg