MD90Tech Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Er det noen her som har erfaring med disse: http://www.bilkosmetikk.no/ ? Jeg har en 2002 VW Passat med litt steinsprut på panseret som jeg ønsker å bli kvitt, disse tar 1500,- og lover bra resultat. Er det hold i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bladetk Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Vis det er bilkosmetik som ligger i Oslo, så har jeg sett flere resultater som er overaskende bra! :) Sett han tok en stor sprekk i en fanger på en bil på jobben, og det så ut som sprekken ikke hadde vært der noen gang, når han var ferdig. Etter min mening, veldig flink og godt resultat. ;) Siter Audi 100 TQ Banebil under bygging VW Caddy 1.9 1998 [x]VW Passat Stv. 1.9TDI 130 2001 [x]Mercedes Benz 190E 2.0 1988 Passat'en min;VW Passat Stv. 1.9TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Genialt! =) Da tar jeg en telefon til de på tirsdag og gjør en avtale om kort tid. Deretter er det til Gjøvik Bilpleie for lakkforsegling! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Lein Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Hvordan gikk dette? Må kontakte dem selv. Hvordan ble prisen? Siter Definition of Old-School Hybrid Technology: Burns both GAS and RUBBER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Bumper denne.. Noen som har erfaringer derfra? Hvordan er prisen kontra de andre verkstedene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg