Jonaldo Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg kjøpte meg en Honda Scoopy i 1995. Hadde hatt TSX i et år, men ble lei av alle utgiftene. Trimmet Scoopyen men sylinder og potte. Gikk veldig bra! Ikke rask, men utrolig moment og trekkvilje. Toppfarta på 75km/t noterte jeg i oppoverbakker med to på. Den var også velegnet til å dra på bakhjulet med. Rekorden var 3km ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 hadde en rmx med effektanlegg og tsx med trim sylinder. når jeg hadde rmx: stoppet, måtte vise den på politikammeret. stoppet avskilt, måtte vise den på biltilsynet.. jeg ble selfølgelig kjørt hjem av 4 politifolk for å understreke alvoret i denne farlige handlingen:rolleyes: :rolleyes: nå er det bare rasing av trialsykkel: bultaco sherco 2,9 270ccm):D morro å kjøre på skauen! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 jeg ble selfølgelig kjørt hjem av 4 politifolk for å understreke alvoret i denne farlige handlingen ja dette synes sikket polti var en nødvendig handling... huff og gru, Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 jeg har hatt alt mulig.... totalt over 30 mopeder, bl.a Tsx m/Rm 80 motor, og DT m/DT125 motor m/175 syl og 30 Hk! Ganske moro, hadde det ikke vært for at jeg allerede som 17 åring hadde betalt et 5-siffret beløp i bøter for trim/fart/falske skilt osv... :rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 jeg har hatt alt mulig.... totalt over 30 mopeder, bl.a Tsx m/Rm 80 motor, og DT m/DT125 motor m/175 syl og 30 Hk! Ganske moro, hadde det ikke vært for at jeg allerede som 17 åring hadde betalt et 5-siffret beløp i bøter for trim/fart/falske skilt osv... den er fin. Når du ikke har lappen, da har du jo kun lov til å kjøre scooter, er det samme bot for å blo trimme denne som å skifte motor ?fesk 250 ccm3 eller noe slik ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 jeg gjorde genistreken jeg.... trimma den, fikk bremsene godkjent for såpass høy fart hos fabrikken... gikk til biltilsynet med alle papirer... tada...... aprillian gjør nå velvillig 90km/t HELT LOVLIG :D Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Macgyver den er fin. Når du ikke har lappen, da har du jo kun lov til å kjøre scooter, er det samme bot for å blo trimme denne som å skifte motor ?fesk 250 ccm3 eller noe slik ? Når kjøretøyet er regga som moped, er det jo bare trimming, enten man har 60 eller 600 ccm... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 og da samme event boten. 3000 ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Hadde Suzuki ER50, en ekte klassiker! Husker en gang da gasswiren røyk ved håndtaket, og jeg kom meg hjem ved å holde i strømpa med ene handa, styre med den andre og dra i wiren med tenna for å gi gass! Litt treg wire serru ...så nok skrekkelig glupt ut det ja :D :D Good old times! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by duxx0 jeg gjorde genistreken jeg.... trimma den, fikk bremsene godkjent for såpass høy fart hos fabrikken... gikk til biltilsynet med alle papirer... tada...... aprillian gjør nå velvillig 90km/t HELT LOVLIG :D Hvordan klarte du dette? -- Har scooter selv, og den har akkurat samme spesifikasjoner som storebroren på 125ccm .. Samme bremse og alt. Men lovlig i mere enn 45kmt .. åneidu .. :( -Var faktisk på visning med denne i dag :D -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Pellick Hadde Suzuki ER50, en ekte klassiker! Husker en gang da gasswiren røyk ved håndtaket, og jeg kom meg hjem ved å holde i strømpa med ene handa, styre med den andre og dra i wiren med tenna for å gi gass! Litt treg wire serru ...så nok skrekkelig glupt ut det ja :D :D Good old times! He he he :D Gjorde nesten det samme på en DT jeg hadde, bare at jeg dro i wiren med den ene hånda og styrte med den andre, funka fett det.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by duxx0 jeg gjorde genistreken jeg.... trimma den, fikk bremsene godkjent for såpass høy fart hos fabrikken... gikk til biltilsynet med alle papirer... tada...... aprillian gjør nå velvillig 90km/t HELT LOVLIG :D Det tror jeg ikke på før jeg får se bilde av vognkortet ditt, den er iallefall ikke regga som moped. Stoler heller ikke sååå mye på deg når du ikke kan skrive Aprilia en gang :) Huff, for et humør jeg er i idag da. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 den står på oppbevaring for vintern nå med vognkort og hele pakka..... så den er det umulig å komme til... dessuten har jeg ikke digitalkamera atm Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by duxx0 den står på oppbevaring for vintern nå med vognkort og hele pakka..... så den er det umulig å komme til... dessuten har jeg ikke digitalkamera atm ;) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 ulempe det når den står på oppbevaring og du ikke kan se på den engang.... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg