Exerqtor Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Har kjøpt meg super dtm felger nå, men sliter litt med senterkoppene til felgene forran. Det satans lokket til hjul lageret er jo så svært at det presser ut senterkoppen til felgen. Har tatt en hammer å jula litt på hjul lager lokket for å få redusert det, men det hjalp bare akkurat nok til at senterkoppen ikke faller av.. Men den er fortsatt ikke helt inne. Noen som har noen tips ang det her? Kjøpe nye kopper si;P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Space ut felgene da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Jeg har alltid kjørt uten, tror det er det alle andre gjør og. Må si jeg blei litt overaska når jeg skulle prøve felgene på bilen også spratt koppen av, hadde aldri sett at noen prata om at det ikke passa. Jeg tok å lakkerte den hjullager greia i omtrent samme farge som felga, det blei ikke så ille. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 jeg dreide meg 4 nye senterkopper i aluminium, som er litt dypere så di går over fettkoppen. Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Kan jo space, men vist enn skal ha sjangs til å godkjenne greiene så kan man iallfall ikke tenke tanken på spacing uten å måtte gjøre noe med buene, Men som du sier å dreie til nye kopper går jo ann. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Tror ikke det er påbudt med senterkopper? Så du kan jo muligens, om mulig, godkjenne uten spacer ( og senterkoppene ;) ) og space og sette de på etter godkjenning :D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ja, men vil ha senterkoppene, synes det ser litt tett ut å kjøre uten. Å vist jeg skal måtte bredde ut hjulbuene eller space, så skal det ikke være pga jeg skal ha på senterkoppene.. Da skal det vell heller være for å få plass til mer dekk. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 kjøp nye senterkopper på en felgforhandler, det gjorde jeg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg