Geir A Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Er det noen her som har kjennskap til firmaer/personer som kan utføre valsing av hjulbuer uten å måtte lakke etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Du må alltid lakke etterpå, men prøv onkel tom's garage han er god.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Men tilbake til topic. Skal ringe onkel toms garage til uken. må få valset hjulbuene mine foran. subber som en gal. Har hørt fra div. folk at han tar 250kr pr. hjulbue Ganske grei pris, syns jeg. og resultatet blir bra. Den grønne micraen fikk strøkne hjulbuer, uten å lakkere etterpå. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 har også hørt om biler som har valset hjulbuene uten å måtte omlakkere.. Tror kanskje det har noe med hvor gammel og sprø lakken er eller no? Leste om om en volvo i bilsport for en god stund tilbake... "volvo sleeper" tror jeg den het! Den trengte ikke å lakke om... Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Skjerpings!!! les overskriften, og lag en ny med MICRA TURBO... :nono: Edit: laget en ny tråd, og flyttet alle innleggene dit.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Jeg har valset mange hjulbuer og d er ikke alle som du må lakke på, men jeg vill på d sterkeste anbefale d :D Hvis du f.eks bretter kanten helt inn og i tilleg valser skjermene ut så blir d aldri 100%. Så om du vil lakke er vel egentlig litt opp til hvor nøye/hvor mye penger en har :D. Sprekker lakken så må d hvetfalll lakkes :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Du må varme opp langs buen til ca 70 grader, da blir lakken elastisk. Gjorde det på min, varmte med varmepistol til det ble for varmt til å holde hånda på, og banket med vinylhammer, ikke helt samme som valsing, pluss at jeg bare la inn den indre kanten. Men det ble bra greier det. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by erling Du må varme opp langs buen til ca 70 grader, da blir lakken elastisk. Gjorde det på min, varmte med varmepistol til det ble for varmt til å holde hånda på, og banket med vinylhammer, ikke helt samme som valsing, pluss at jeg bare la inn den indre kanten. Men det ble bra greier det. Banka du kanten helt flat da? Onkel tom er alltid nøye med å varme opp men d sprekker alltid litt forde.. Bilene mine har alltid blitt valsa mye ut da :D hehe.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Lillestrøm! kan ikke bomme på det hvis du kjører fra strømmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by pIMp Banka du kanten helt flat da? Onkel tom er alltid nøye med å varme opp men d sprekker alltid litt forde.. Bilene mine har alltid blitt valsa mye ut da :D hehe.. Da har du sikkert bretta kanten mer enn meg, trengte ikke brette så mye. Prøvde å ta bilde av det idag, men man ser ikke no på det.. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg