Gå til innhold

Valsing av hjulbuer

Ranger emnet


Geir A

Anbefalte innlegg

Men tilbake til topic.

Skal ringe onkel toms garage til uken. må få valset hjulbuene mine foran. subber som en gal. Har hørt fra div. folk at han tar 250kr pr. hjulbue

Ganske grei pris, syns jeg. og resultatet blir bra. Den grønne micraen fikk strøkne hjulbuer, uten å lakkere etterpå.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valset mange hjulbuer og d er ikke alle som du må lakke på, men jeg vill på d sterkeste anbefale d :D Hvis du f.eks bretter kanten helt inn og i tilleg valser skjermene ut så blir d aldri 100%. Så om du vil lakke er vel egentlig litt opp til hvor nøye/hvor mye penger en har :D. Sprekker lakken så må d hvetfalll lakkes :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

Du må varme opp langs buen til ca 70 grader, da blir lakken elastisk. Gjorde det på min, varmte med varmepistol til det ble for varmt til å holde hånda på, og banket med vinylhammer, ikke helt samme som valsing, pluss at jeg bare la inn den indre kanten. Men det ble bra greier det.

 

Banka du kanten helt flat da? Onkel tom er alltid nøye med å varme opp men d sprekker alltid litt forde.. Bilene mine har alltid blitt valsa mye ut da :D hehe..

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

 

Banka du kanten helt flat da? Onkel tom er alltid nøye med å varme opp men d sprekker alltid litt forde.. Bilene mine har alltid blitt valsa mye ut da :D hehe..

Da har du sikkert bretta kanten mer enn meg, trengte ikke brette så mye. Prøvde å ta bilde av det idag, men man ser ikke no på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår