Kid-A Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Det utmerkede engelske bladet EVO har en fire-siders artikkel om drifting i desember-utgaven. Dette er en del av artikkelserien om motorsport for nybegynnere. Handler ikke så mye om kjøreteknikk, men er mer en generell presentasjon av drifting som en seriøs men morsom og billig sport som er i ferd med å etableres i England. De nevner også at noen proffe japanske driftere kommer til å kjøre oppvisning i England neste sesong. thumpsup Mer info om engelsk drifting her: http://www.driftracing.co.uk/ Så da er det bare å booke på Ryanair for FSR;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Hmm Vet du hvor jeg kan få kjøpt dette bladet Arild? Evt bestille fra web? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Narvesen har det. Hvilke Narvesen butikker i landet som har bladet veit jeg ikke, men det går jo an å kontakte narvesen via http://www.narvesen.no Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Linken til selve bladet, der du selvsagt kan bestille det, er i den første posten - hvis du kikker litt ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Liten glipp av meg det der:P Skal ikke sje igjen :) <offtopic> Når du skriver en reportasje for bilsport, skriver du svensk eller leverer du bare inn artikkelen til en som "oversetter" ? Har sett deg skrive svensk her noe på forumet, tror jeg da men erikek sikker.. </offtopic> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Jeg skriver på svensk! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Kult da.. hehe.. Er du svensk men oppvoks i Norge eller noe sånt da? Eller har du bare gått på et svenskurs? :D *Edit* Kanskje vi skulle tatt og spandert på FSR en billett til london/der hvor det kurset skulle være så kan han komme tilbake til Norge og holde et gratis kurs for alle som gjir en liten slant:P mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Jeg er norsk nordmann fra norge! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Jeg er norsk nordmann fra norge! Av kurs har jeg drosjeførerkurs og nybegynnerkurs i Word. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by SirAnderz Kult da.. hehe.. Er du svensk men oppvoks i Norge eller noe sånt da? Eller har du bare gått på et svenskurs? :D *Edit* Kanskje vi skulle tatt og spandert på FSR en billett til london/der hvor det kurset skulle være så kan han komme tilbake til Norge og holde et gratis kurs for alle som gjir en liten slant:P mvh Anders Med fare for å virke skikkelig breial må jeg nok få påpeke at jeg tviler sterkt på at jeg har så mye å lære av engelskmennene. Sist gang jeg var i England for å kjøre billøp var jeg 18 år og da ble jeg nummer to i Formel Ford Festivalen, sesongfinalen i verdens største asfaltracing klasse :D Det var forøvrig den finske teamkompisen min som vant. Han passerte mål 0,7 sek. foran meg. Han som kom på tredje var 8,3 sek bak oss ;) Sorry, hadde bare et enormt behov for å skryte litt... Poenget er bare at engelskmenn er mye dårligere til å kjøre bil enn nordmenn. Se bare på Marcus Foss i rally. Sloss hardt for å vinne her hjemme, men vinner med et par minutter i England. Men tar gjerne en tur over dammen for å vise gutta hvordan det skal gjøres - igjen :D:D:D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by FSR Sist gang jeg var i England for å kjøre billøp var jeg 18 år og da ble jeg nummer to i Formel Ford Festivalen, sesongfinalen i verdens største asfaltracing klasse :D Det var forøvrig den finske teamkompisen min som vant. Han passerte mål 0,7 sek. foran meg. Han som kom på tredje var 8,3 sek bak oss ;) Drikker de te når de kjører også? :D Hadde vært veldig kult å dratt over å sett på japsene dog... Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Ola Drikker de te når de kjører også? :D Hadde vært veldig kult å dratt over å sett på japsene dog... Ja, DA snakker vi. Snakket med Atle Gulbrandsen i dag, og han fikk sett gutta live i Vegas. Var visst skikkelig heftig! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Hehe, bra det da at du er norskmann.. Men nybegynner kurs i word? uffa meg da mann, hehe.. neida.. Men fy for et stræv det må være og skrive svensk med alle di prikkene osv(over bokstavene?) FSR: Tror du har all grunn til og være litt overlegen, etter det jeg har hørt om deg/lest.. litt offtopic, men da du sa til meg pm at det skulle dukke opp en corolla rigga til drifting, mente du din da eller?? mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 FSR: Det jeg mente var at du kanskje kunne tenke deg å reise til England for å møte de proffe japsene ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 SirAnderz: Nei, det er en ny Corolla ;) Kid-A: Siktet til SirAnderz. Neste år er det nok ikke så uaktuelt å ta en tur nei :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg