monster11 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 ute tempmåler på Klimaanlegget virker heller ikke som den skal,den bruker lang tid på og opdater sig. hvad kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 ikke for å være pessemist men ville latt ett verksted se på det ;) godt å høre at det faktisk er fler med klima i 3'ern sin her :D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monster11 Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 har funnet ut af at jeg må slå på kompressoren for og få den til og virke,på samme måte som på en starter.kan jeg selv fixe det eller må jeg kjøpe ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hmmmm...den skal slå inn av seg selv når det trengs :S hørtes jo rart ut :S ville latt noen ta en titt på det jeg... kjøler det skikkelig da? eller så kan det jo være lite gass? =S Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Du må spesifisere litt mer enn "virker ikke". Er det helt dødt? Virker det innimellom? Eller er det bare at du ikke får kaldluft? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monster11 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 der er lige kommet nytt gass på,den slår inn når jeg banker lidt på den,så virker den som den skal til jeg slukker for den,får og få den til og virke igen må jeg banke på kompressoren igen så virker den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hmmm. noen dårlige koblinger eller treghet i pumpa kanskje? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monster11 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hvordan fixer jeg treghet i pumpa, hvis det er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 http://www.bilinform.no/index.php?Itemid=105&id=3832&option=com_content&task=view kan dette være noe av det samme? =O vet desverre ikke mye om pumpa men den er ikke superdyr om du feks titter hos hogger eller bildelsbasen.se Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg