Tutty Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hallo godtfolk. Noen venner av meg er russ i år og trenger litt hjelp. De har kjøpt 2 stk Pioneer TS-W8102SPL som de har montert i en LUKKET kasse på ca 220L. Jeg mener at det er ALT for stort, men tenker at den kassa ville passet veldig fint til PORTET kasse. Planen er da å montere porter i den. Elementene spiller i felles rom. Noen som vet om dette virker fornuftig, å hvor store og mange porter som trengs?? Setter pris på raskt svar! Takk på forhånd. Mvh Kvige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 prøv deg fks frem, først en port,vist det blir forlite lager du hull med hullsag ellernoe og setter i en til i hvert kammer fks...eller bygge en mindre kasse går jo ann og.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det elementet skal ha 70,8 liter lukket kasse, så det skulle bli 141,6 liter på 2stk, så bare å lage ny kasse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det elementet skal ha 70,8 liter lukket kasse, så det skulle bli 141,6 liter på 2stk, så bare å lage ny kasse ;) Ja jeg vet jo at kassa er alt for stor til å være lukket, men vil det funke å porte den opprinnelige kassa? Det virker ikke som om eierene av bilen ville bygge ny kasse nemmelig. Så er det bedre å beholde kassa sånn som den er nå, lukket? eller å lage fks 2 stk 5" porter i kassa? Mvh Kvige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det er fullt mulig du kan porte kassa, men da må du regne ut hvor stor og lang porte(e) skal være ;) Jeg ville kortet inn kassa litt, evt limt inn noen "klosser" slik at du får volumet ned i 140liter ca... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det er fullt mulig du kan porte kassa, men da må du regne ut hvor stor og lang porte(e) skal være ;)Jeg ville kortet inn kassa litt, evt limt inn noen "klosser" slik at du får volumet ned i 140liter ca... Skjønner.. Men da tenker du ca 140liter lukket kasse? Takk for svar forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 ca 140 liter lukket kasse ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Bygg stort og portet mener jeg, disse elementene i lukket kasse er jo bare tull...... Selv har jeg ca 500 liter på 2 sånne subber med 2 stk 6" aeroporter i full lengde. Og tror de som har sittet i bilen, evt stått på utsiden kan bekrefte at det funker ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Skjønner.. Men da tenker du ca 140liter lukket kasse? Takk for svar forresten! Prøv heller å sette inn port i den store kassen som allerede er der, har nok mer igjen trykkmessig av å gjøre det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Takker for svar. Vi porta kassa, å det ble jo en helt annet verden. Endelig litt lydtrykk og risting. Sånn det skal være i en russebil det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg