Zimmern86 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 noen som har peiling på ka derre betyr? Check your card statement and find the 4-digit PayPal code for the charge you authorized. Enter the code below. blir litt frustrert over ett sånn teit system! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Det vil stå i kontoutskriften din, når visa registreringa har gått igjennom, ca 3-4 dager etter du har registrert konto. Og dette tullet er for din egen sikkerhet ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Paypal er utrolig kjekt mener nå jeg. Sikkert er det og. Bestilte noe her om dagen som kom på 650usd og da ringte de og lurte på om det stemte da det var ganske mye iforhold til hva jeg har brukt tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Det du har gjort der er ikke en nødvendighet, men er for sikkerheten. Enkelt å greit! De trakk fra 15kr elns fra konton din og når du for kontoutskriften for den mndn så vil det stå der at Paypal har trekt 15kr og sammen med det så står det 4 tall som du skal taste inn på paypal accounten din. Når du har gjort det så får du tilbakeført de 15kr. Og du er nå en Verified PayPal user :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Jepp... Og jeg betalte med Statoil MasterCarden, og der har jeg jo ikke noe nettbank, og fant heller ikke noe info på "min side" Så jeg ringte inn, og da sa de koden til meg;) PayPal er absolutt kjekt! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Jepp... Og jeg betalte med Statoil MasterCarden, og der har jeg jo ikke noe nettbank, og fant heller ikke noe info på "min side" Så jeg ringte inn, og da sa de koden til meg;) PayPal er absolutt kjekt! Koden kommer på neste kontoutskrift, men du fikk fikset det :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Koden kommer på neste kontoutskrift, men du fikk fikset det :) kanke vente så lenge... hehe:D Skal man handle på ebay, så skal man! Fått helt hetta jeg nå... Passe på Gullkortet:S plutselig smeller det!:partyon: Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg