Mocci Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Heia, Hadde Toyota yarisen min på 90.000 service høsten 2007 hvor det ble nevnt at lenkarmene var slitte. I den senere tid hører jeg en "ka dunk" lyd nesten hver gang jeg svinger hardt eller vrir rattet fra side til side, spesielt ved kjøring på svingete vei. Kan det tenkes at det er lenkarmene som lager denne "ka dunk" lyden?? Jeg tror ikke det er noe gæli med kulelageret. Hvor mye vil det koste å skifte lenkarmene? Tusen takk for alle svar :) Mvh en uvitende snuppe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Høres ut som lenkearmene det ja. Vet riktignok ikke hvordan det nøyaktig er på en Yaris, men anta kan man. Jeg har ihvertfall samme problemet med min bil, og der er det lenkearmene som er slitte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Få vite årsmodell, motor og motorstørrelse (helst kode) evnt. ett reg.nummer så kan jeg sjekke dette fort jeg :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mocci Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Yaris 3-d, 1,0 Linea Terra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Det burde ikke koste allverden å få byttet det.... Har forresten samme "ka-dunk" lyden på min, og her er et bilde av hvorfor: De mest observante har kanskje lagt merke til at det er stemplet på en produksjonsdato som sier 23/3-06.... mao er det bare i underkant av 2 år siden sist jeg byttet. Sånn er det å kjøre på norske "veier" angry2 ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg