AudiR4 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hei, Har en 97/98 modell C180 med automat. Når jeg presser pedalen helt ned altså med kick-down eller bare presser den mye ned uten å komme til kick-down også så bare durer bilen uten å dra noe som helst... Hva kan dette komme av? Siter Audi R4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 sikkert defekt luftmasse måler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LastShot Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Halla... Har du fått kjøpt deg ny måler ell? Som sagt, er den for dyr ny, så hør med høgger. Kom å møt meg med audi en dag a!:driving Siter Bilen er vår kirke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiR4 Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Halla... Har du fått kjøpt deg ny måler ell? Som sagt, er den for dyr ny, så hør med høgger. Kom å møt meg med audi en dag a!:driving Ja ny måler kosta 4 lapper, så fikk jeg tak i fra Møller med rabbat for 1000 lapp ny, sitter faktisk samme i Audien og Mercca. Men har solgt faenskapen=P fikk 50 lapper cash.... Skal møte deg med Audi'n snart, driver å bytter motoren akkurat nå... er kanskje ferdig til mandag =) Siter Audi R4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg