Gå til innhold

Hjelp! Får ikke opp døra!

Ranger emnet

BalleKnalle

Anbefalte innlegg

Har en 99 mod VW Passat stv. Bakdøren på venstre side har tatt ferie. Den sitter bom fast. Når jeg prøver å låse opp med sent.lås så er det ingen reaksjon. Prøver jeg å åpne den innenfra med håndtaket, popper låsepinnen opp og forsvinner ned igjen i det jeg slipper håndtaket. Ikke fungerer el. vindu fra førerposisjonen på den døren heller?

Hva kan dette være? El. problem med noen kabler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 99 mod VW Passat stv. Bakdøren på venstre side har tatt ferie. Den sitter bom fast. Når jeg prøver å låse opp med sent.lås så er det ingen reaksjon. Prøver jeg å åpne den innenfra med håndtaket, popper låsepinnen opp og forsvinner ned igjen i det jeg slipper håndtaket. Ikke fungerer el. vindu fra førerposisjonen på den døren heller?

Hva kan dette være? El. problem med noen kabler?

koble fra batteriet og prøv å låse opp da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligt det ja! Skjekke i "gummileddet" fra kaosseriet til døren!

Vet også at sentrallåsen lever sitt eget liv i disse bilene..

Min må jeg alltid trykke 2 ganger på lås for at alarmen skal gå på..

1 trykk: Låser bilen

2 trykk: Blinker med blinklysene og alarm går på..

Noen som vel hvorfor? (sorry, låner tråden her litt)

:hvaskjera

VW Passat 1.9tdi stv 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi!

Hatt akkurat samme problem som deg. Kommer og går, låser seg helt, og etter noen dager kommer den tilbake.

På Møller sa det var problemer inni døra, og ville ha 3500,- for demontering og utskiftning av deler.

Vettasøren jeg, tar det på reklamasjon da døren ble skiftet for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider