Gå til innhold

Endre "Bilmerker" og "Bilsport"

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei,

Synes det er litt slitsomt og tullete at man har så mange merker. Nå er det jo sikkert mange som er både enige og uenige så da har jeg et nytt forslag:

Jeg tror det ville vært lurt å inndele merkene etter f.eks.

A-E

F-J

osv

Ang Bilsport kunne man jo laget en egen seksjon til dette. Når du klikket deg inn der kunne du velge et underforum til dette.

Resultatet ville vært at man spart mye plass og det ville kanskje vært litt greiere å finne fram.

Hva mener dere?

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt greiere og finne frem"?

Sorry ass, men den er jeg ikke enig i. Hva er problemet med slik det er nå? Er jo bare og telle fremover i alfabetet, så finner du bilmerket du skal ha i løpet av millisekunder, trykker der og VIPS!

Nei, dette virket for knotete i mitt hode.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med å bruke det systemet du har nå bør jeg vel egentlig gratulere deg for at du i det hele tatt har klart å registrere deg her.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk om å slakte en ide...

Blir mer oversiktelig, men samtidig tar det mer tid ta man må åpne en side mer for å komme dit man vil. Siden ikke alle har 1+ mbit linje, så ville det være en dårlig ide, da det tar lengre tid å loade en ny side enn å følge alfabetet for å finne merket du vil til.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Om det blir for mye scrolling har du også muligheten til å "minimere" feks bilsport tråden, og da vil du jo nesten være i mål i forhold til det du ønsker her.

Trykk på pila ute til høyre ;)

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

om en først skal begynne å kategorisere hvorfor ikke ta med årstall, modelltype (gl, glt osv), og evt farge på bilene ;)

tren opp pekefingern så går det raskere å scrolle deg frem til riktig merke :)

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider