VolvoR-Sport Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 hei. jeg skulle fått freset meg 4stk eksos flenser og en t3 flens til turboen min, har hørt med m-tech. men de laget bare i alu.. tenker på en 8-10mm stål, noen som vet av verksted/priv. personer som tar på seg jobben? Mvh. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 hei.jeg skulle fått freset meg 4stk eksos flenser og en t3 flens til turboen min, har hørt med m-tech. men de laget bare i alu.. tenker på en 8-10mm stål, noen som vet av verksted/priv. personer som tar på seg jobben? Mvh. Hvorfor ikke bare laserskjære eller vannskjære? Hvis du har cad fil kan jeg sikkert få ordnet noe i enten 316/321 8/12mm Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Stikk innom Proffpartner og se om de har det. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Stikk innom Proffpartner og se om de har det. Ja, der får du ihvertfall verneutstyret du trenger? Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 hør med Videregående skoler som har mekk.. de gjør det nok for en billig penge;) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Mens tråden alikevel er her... noen som aner om noen som har Cossie-flenser til eksos i 304,eller som kunne vann- eller laser-skåret en 3-4 sett i det uten at man må reise i timesvis? Jeg har materiale og skisse... men ikke vann- eller laser-skjærer eller evnen til CAD-tegning tilgjengelig.. Har tatt et par forspørsler,og fått over 10K som svar...og over 2500 kr kun for flensene til EN motor er en tanke over... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Vannskjæring ville jeg ikke satset på, av den enkle grunn at det er så jævli dyrt å starte den dysa, at du "måtte" fått de til å bare ta det mens de tok en annen bestilling. :) Men en videregående skole med mekk hadde jeg satset på! Mye flinke lærere, og tilnærmet gratis fremfor mye annet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Vannskjæring ville jeg ikke satset på, av den enkle grunn at det er så jævli dyrt å starte den dysa, at du "måtte" fått de til å bare ta det mens de tok en annen bestilling. :) Men en videregående skole med mekk hadde jeg satset på! Mye flinke lærere, og tilnærmet gratis fremfor mye annet :) Vann er faktisk ikke så dyrt. Jeg driver å sender til skjæring hver uke så å ta med noen ekstra biter på restene er fornuftig. Hvis noen har ønsker så er det bare å sende meg en PM. Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg