Gå til innhold

Noen som har prøvd DA maskinen fra europris?

Ranger emnet

johnhell

Anbefalte innlegg

Gjest trogha

Har ikke prøvd eller sett den, men er sikkert ikke så veldig forskjellig.

Biltema sin har trinnløs hastighetsregulering 0-3200opm, hvis det ikke er det på europrismaskinen ville jeg heller gått for biltema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min begrensede erfaring er at de er kjempefine å legge voksen PÅ med, men ubrukelige å få den av med.

Jeg måtte gi opp, og bruke håndkraft for det var ikke snakk om å få av. Selv med den hetta som er ment for å ta det av med.....

Kanskje det er der de dyrere modellene skiller seg ut i forhold til de til noen 100-ingser. Spekulasjoner fra min side bare.....

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trogha

Voks skal legges på for hånd, å fjernes for hånd, ikke med roterende maskin:op:

Skal ikke påstå at den BT maskinen er bra, men skal du kategorisere den som dårlig er det ikke fordi du ikke klarte å fjerne voksen, det har myyyye mer med hvordan voks du bruker og hvilke padder du har.

Jeg vil selv påstå at den er stort sett ubrukelig, men det er fordi den er svak og ripefjerning/korrigering er nesten umulig, og da kan jeg heller bruke hendene.

Skal du bruke sånn type Cyclo kopi, må du ha gode pads. (helst cyclo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde en fra biltema som egentlig bare ristet... og etter den opplevelsen dro jeg å kjøpte meg en sånn "vinkelsliper" polerings greier... funka 30000 gang ber... fikk værtfall av voksn!

De har vel faktisk en grei løsning med noen runde "pads" som er er rundt 10 cm tjukk og diameter på nivå med en CD til vinkelsliperene fra Torshov ("PowerCraft" eller hva de gule maskinene de selger der heter).

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider