Gå til innhold

Råeste Supraene? I Norge og i Verden?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Asim

hahaha..... jeg var og så på bilen, jeg så med mine egne øyne at den hadde skyline motor, det er en plate i motorrommet der det står at den er laget av top secret. ;)

Dette er en ekte topsecret bil med skyline motor.

Den du snakker om er en annen bil, hvis jeg ikke husker feil så har den med mr2 motor widebody. :)

Ok, bøyer meg for den, så ikke skikkelig på bildet av bilen første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Secret har satt forskjellige motorer i Supra blant annet Skyline motor og 3S-GTE (celica - MR-2 motor). Men det er jo den GT-300 bilen som hadde 3S-GTE er den Top Secret er mest kjent for :)

Pr i dag har jeg den Raskeste standar body Supran i Europa med manuel girkasse og nr 2 etter "2003 eks bilen til Supramannen" totalt i europa. tror det er 5 stk standar body suprar med orginal manuelkasse som er raskere en meg i verden

, raskeste 6 speed i verden har kjørt 9.68 sek og 219km/t No NOS, Best 60ft 1.440, film av 9.81sek @ 243km/t film http://home.austin.rr.com/elitemotorsports/video/SW-9sec-Supra.mpg stripe av samme bilen men med 100hk NOS

om jeg er på "topp 100" lista over råeste suprar blir en smaks sak som ikke jeg skal gjette på.. hehe.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbotrille

Hæ? Hva tenker du på da?

Det er jo ikke mer enn noen måneder siden det var stor reportasje av QS i Bilsport, 4-5 sider eller noe sånt.

I den siste utgaven av bladet, så har de en laang reportasje om ''norges råeste bil'' som er en orange Supra. Spør du meg, så kan ikke den måle seg med QS sin.

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Alieu

I den siste utgaven av bladet, så har de en laang reportasje om ''norges råeste bil'' som er en orange Supra. Spør du meg, så kan ikke den måle seg med QS sin.

Andreas Vaa sin Supra det. Den som er lik den oransje i The Fast and The Furious.

Den er kåret til Norges Råeste bil da. Og det er ikke Bilsport som har kåret den til det. Så ikke legg skylda på dem.

1056312799.jpg

1056312881.jpg

1056312979.jpg

Bilder hentet fra http://www.kenthauto.no

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider