Asim Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by funkes Evt. du kan bare lese hva jeg skriver for EN gangs skyld! Din... :D ops.... hahah... :D min hva da?? din a? ;) litt off topic... men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Asim hahaha..... jeg var og så på bilen, jeg så med mine egne øyne at den hadde skyline motor, det er en plate i motorrommet der det står at den er laget av top secret. ;) Dette er en ekte topsecret bil med skyline motor. Den du snakker om er en annen bil, hvis jeg ikke husker feil så har den med mr2 motor widebody. :) Ok, bøyer meg for den, så ikke skikkelig på bildet av bilen første gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Top Secret har satt forskjellige motorer i Supra blant annet Skyline motor og 3S-GTE (celica - MR-2 motor). Men det er jo den GT-300 bilen som hadde 3S-GTE er den Top Secret er mest kjent for :) Pr i dag har jeg den Raskeste standar body Supran i Europa med manuel girkasse og nr 2 etter "2003 eks bilen til Supramannen" totalt i europa. tror det er 5 stk standar body suprar med orginal manuelkasse som er raskere en meg i verden , raskeste 6 speed i verden har kjørt 9.68 sek og 219km/t No NOS, Best 60ft 1.440, film av 9.81sek @ 243km/t film http://home.austin.rr.com/elitemotorsports/video/SW-9sec-Supra.mpg stripe av samme bilen men med 100hk NOS om jeg er på "topp 100" lista over råeste suprar blir en smaks sak som ikke jeg skal gjette på.. hehe. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Quicksivler sin Supra er ihvertfall norges desidert råeste!! Noe bladet ''Bilsport'' tydeligvis ikke har fått med seg. Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Du har så rett Alieu! Quicksilver er overlegent heftig. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Alieu Quicksivler sin Supra er ihvertfall norges desidert råeste!! Noe bladet ''Bilsport'' tydeligvis ikke har fått med seg. Hæ? Hva tenker du på da? Det er jo ikke mer enn noen måneder siden det var stor reportasje av QS i Bilsport, 4-5 sider eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Turbotrille Hæ? Hva tenker du på da? Det er jo ikke mer enn noen måneder siden det var stor reportasje av QS i Bilsport, 4-5 sider eller noe sånt. I den siste utgaven av bladet, så har de en laang reportasje om ''norges råeste bil'' som er en orange Supra. Spør du meg, så kan ikke den måle seg med QS sin. Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Alieu I den siste utgaven av bladet, så har de en laang reportasje om ''norges råeste bil'' som er en orange Supra. Spør du meg, så kan ikke den måle seg med QS sin. Andreas Vaa sin Supra det. Den som er lik den oransje i The Fast and The Furious. Den er kåret til Norges Råeste bil da. Og det er ikke Bilsport som har kåret den til det. Så ikke legg skylda på dem. Bilder hentet fra http://www.kenthauto.no Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 NV skilt passer bra på den bilen ;) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg