kjelli91 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 da har jeg kjøpt meg en bmw 525i 24v 92 modell, denne har rulla 261000km, noe som forsåvidt er en del, det er ikke noe betydelig med rust, men det var et par feil med den, jeg lurte på hvor kan jeg få tak i rimelige deler over nettet? føleren til kjølevæsken har tatt kvelden, slitte foringer, sentrallåsen virker av og til på høyre side bak, skulle også hatt en reparasjonshåndbok til denne bilen, alle svar mottas med stor takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingnato Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 jeg bruker alltid gsbildeler.no som ett utgangspunkt når jeg skal ha deler.god nettbutikk med tegninger!men det lønner seg alltid å sjekke litt rundt!rep.håndbok finner du f.eks. på biltema. sentrallåsmotoren i døra har sikkert dårlig kontakt så du må gjøre ren kobblingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelli91 Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 tusen takk for svar! skal skru av bakdørå å sjekke det idag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw520is Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 sjekk koed.no billig deler, gsbildelr=dyr$ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg