Sæther Racing Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 hvordan går det rett til skogs, tenkte kansje jeg skulle prøve meg emd at jeg har shimsa opp diffen til 75 % eller noe ? hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Går ikke gjennom med sveisasperre om dem finner det ut nei.. Om man har sveisasperre, får man da ihvertfall lik brems bak.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hehe ganske lett og finne ut da :) de må jo ut og kjøre bilen varm for og få riktige lambda verider, og første sving eller rundkjøringa så pipper det til i hjulet hehe og hjulet blir dratt hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Er det virkelig påbudt med differensial? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Punkt 5.1 på eu-kontrollen, "aksler defekte" = 2-er feil. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Akslen i selv er ikke deffekt ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Jeg fikk en bil godkjent med sperre. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulars85 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 du får det godkjent om du er heldig. selv om det er både skadelig for drivverk og spiser dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingeniøren Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Du hadde flaks, verkstedet gjorde noe ulovelig. Ved å sveise differensialen sammen har man endret bilens kjøreegenskaper utover typegodkjeningen. Bilen skal ikke godkjennes på Periodisk KjøretøyKontroll PKK. Ingeniøren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Det skal ikke kunne godkjennes med ESAB, men forekommer jo at det ikke blir merka, spes ved en slapp kontroll. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.