Gå til innhold

Trenger noen råd ang bagasjeromslukelåsen

Ranger emnet

Einart

Anbefalte innlegg

har muligens klart å låst inne min eneste nøkkel til bagasjeroms låsen,pga eg ikkje finne den igjen..er det noe mulighet til å vippe ut låsen med ett flatt skrujern fks og deretter låse den opp,,? håper vertfall eg finner igjen nøkkelen uten om å må gjøre dette,eller å kappe opp en del av plata der bakskiltet skal stå og sveise igjen etterpå:S

takker for svar:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det tror jeg ikke går!! du kan jo prøve å skru ut baklyktene og se om du kanskje får tak i ett stag sånn at du får låst den opp!!;)

har du ikke høytalere i hattehylla di da?;) da kan du ta de ut og nå i derfra!!;)

hvis ikke har du en god grunn til å herpe hatthylla:P

hehe baklyktene må skrues ut innenfra:P bare lykteglaset utenfra:P jo skrudde opp en av 10"bassene fra hattehylla sånn så vidt,hang igjen i en skrue da men,, så stakk handa inn mellom alt mulig stivebjelker og ledninger men nøkkelen låg vist ikkje oppå kassa hmmm..muligens nedi gulvplata...hmmmmm.. lurer på om eg skal ringe forige eiger og spør om han har flere nøkler til bagasjerom fks..

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har ekstra lås på delebilen min så det hadde gått,, veit du om det e stress med å skifte lås da?

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å dirke opp låsen med ett baufil bla.. prøv å form det som nøkkelen! det går, men kanskje litt vanskelig viss du ikke har nøkkelen;S

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANT NØKKELEN!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe heldig vis har eg ikkje pirka for mye i låsen sånn den er ødlagt ellernoe:D

steik no blei eg glad hehe

fra no av skal eg ta noen kopier av både nøkkel til svitsen og bagasjerommet:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANT NØKKELEN!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe heldig vis har eg ikkje pirka for mye i låsen sånn den er ødlagt ellernoe:D

steik no blei eg glad hehe

fra no av skal eg ta noen kopier av både nøkkel til svitsen og bagasjerommet:P

haha!! den e fin!!

jeg prøvde å kopiere mine her i florø men dem hadde ikke "malen" til nøkkelen.. han sa jeg måtte til opel forhandler eller noe lignende..

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider