Gå til innhold

A4 1998 modell 1,8L for 40 000 kr, bra deal?

Ranger emnet

Ascubal

Anbefalte innlegg

Heisann, dette er min første post her på forumet

Har fått tilbud på en Audi A4 1998 modell med 1,8 liters motor til 40 000 kr. Den har gått 173 000 KM.

Noe jeg burde være obs på her?

Har prøvekjørt den en gang og den virka som en veldig grei bil og kjøre :)

Men er den 1,8 liters motoren så dø som noen skal ha det til, har hørt det på et annet forum..

Den har noen ting jeg ikke liker, det er hvis du svinger helt venstre så kommer det noen "kneppe" lyder fra høyre forhjul, hva kan dette være? Dyrt og fikse eventuelt?

Og der CD spilleren sitter mangler det et deksel, som er bare litt større enn selve spilleren, dette mangler.. Hvor kan jeg få tak i dette?

Og hovedlyktene synes jeg kanskje var litt kjedelige. (ikke :ratatatat meg nå :P )

Noen som veit om noen andre fine lykter? Har sett litt rundt omkring på sånne E-Merka angeleyes, men hvordan er kvaliteten på dette? Og i den A4'n så er det vel samme pæra til både fjernlys og nærlys? Hvordan gjør man dette da hvis den andre lykta har separate fjernlys og nærlys pærer, må det noe jallamekk kobling til da?

Dette ble mange spørsmål, håper noen kan opplyse meg da jeg er veldig grønn på dette her..

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Takk for svar, men synes du dette var en bra deal for min del da?

Angående det dekselet, så er det ikke det som følger med spilleren, men et litt større. Hvis det var det du mente?

Litt død motor klarer jeg nok.. Men er det mulig og hente noe mere? Chip? Effektanlegg eller KN filter?

Beklager masse spørsmål, men jeg vil gjerne vite så mye som mulig før jeg evenetuelt går til innkjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er et lite deksel på omkring 1*3cm så vet jeg ikke hvilket du mener. Men alt kan skaffes til disse bilene. Om det er et bra kjøp? Vanskelig å si.. høres billig ut, men kan jo være en del feil som må fikses. Drivverket er vel ikke billigste reparasjonen i verden tror jeg, men ikke sikker. Kanskje noen andre har noen meninger?

Klarer sikkert å dra ut 10-20 hk mer med litt utstyr som du nevnte, men ikke særlig mer enn det...

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, er jo det.. Fant ingen el justerbare her i Norge.. Tenker jeg vil ha Xenon i bilen hvis jeg kjøper den (Ganske sikker på det, må bare få solgt min gamle først)

Tenker da i hovedsak på fjernlysa, da jeg har hørt at uorignal xenon blender så mye.. Hvordan har du opplevd det? Noen som har blitt stoppa pga det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :)

Er det noen som veit hvor man kan få bestilt el justerbare angeleyes? Trenger nødevendigvis ikke være engeleyes heller, bare nærlys og fjernlys pærene er aktskilt, sånn at man kan putte 50 watt xenon i dem :D Dybvik trading har xenon utstyret ihvertfall.

Vil aller helst bestille i Norge, har prøvd meg på Paypal før, det ble bare surr :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider